ویرگول
ورودثبت نام
احمد مظفرآبادی
احمد مظفرآبادی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

مجله خوانی

اندیشه پویا -شماره 80.
اندیشه پویا -شماره 80.

تقریبا هر ماه مجله اندیشه پویا را پیش خرید می کنم.حدود سه سالی هست با مجله اشنا شدم.واقعا ساعاتی که در شب ها مشغول خوندن این مجله هستم،نمیدونم چه جوری می گذره.این مجله من رو با ادمهایی آشنا کرده که تا قبل مجله اصلا اسم این ادمها رو نشنیده بودم.آدمهایی که مهم و موثر بودند. خوندن در مورد این ادمها و اتفاقاتی که داشته اند،این دید را در شما ایجاد می کنه که واقعا چه زندگی های و چه آدمهایی بودن با چه طرز فکرهایی،چه رویکردهایی،چه تنوعی.این مجله شما رو می بره به دهه های 20 و 30 و40 واینها.دهه هایی که حداقل من دوست دارم تجربه اش می کردم ولی من که متولد اوایل دهه 60 هستم شدنی نیست برام،اما این مجله می تونه بهم کمک کنه و اون فضا رو برام تداعی کنه.وقتی این مجله رو می خونم یه چیزهایی می بینم و می شنوم که جالب و جذاب است.حداقل من به این نتیجه می رسم که یه جوری دیگه هم میشه به زندگی نگاه کرد.مسائل رو یه جور دیگه ای هم میشه دید.سختی ها شاید سختی نیست و شاید فرصتی در اونها مغتنم است .این مجله شما را می بره به دنیای تاریخ،ادبیات شعر و موسیقی و فیلم و تئاتر.چیزهایی که شما می تونی ساعت ها باهاش سر کنی.این مجله من را با داریوش شایگان آشنا کرد.با نجف دریا بندری،با محمد فاضلی با پرویز ناتل خانلری و خیلی ادمهای مهم و اثر گذار دیگه که میشه ازشون چیزهای بسیاری یادگرفت.یه موقعی به دور و بری هام می گم ،مگه میشه ادم زندگی کنه و این ادمها را نشناسه ،درباره اونها نخونه و ..... .دیگه سر شما رو درد نیارم .پیشنهاد می دم این مجله را دست بگیرید و به قول ادبی ها تورق کنید.سرنخ های جذابی می ده که شما رو می بره به دنیایی از چیزهایی جدید و جذاب.


مجلهاندیشهیادگیری چند وجهیجنرالیستتاریخ
احمد مظفرآبادی ،تحصیلکرده مدیریت اجرایی(MBA) ،مدیرعامل و عضو هیات مدیره چند شرکت تجاری،فعال حوزه بازرگانی بین المللی و استارتاپ .اهل کتاب خوانی و روزنامه،مدرس دانشگاه،علاقمند به سفر و یادگیری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید