ویرگول
ورودثبت نام
mrali
mrali
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

بازی کن و پول دربیار ( اتریوم، بیت کوین، دوج کوین )

سلام!

امروز قصد دارم یکی از بهترین سایت های کسب درامد رو بهتون معرفی کنم.

این سایت درامدش رو از طریق تبلیغات داره و از اونجایی که 850 هزار نفر در این سایت در حال فعالیت هستند درامدش از اون چیزی که شما تصور میکنید خیلی بیشتره پس این سوال که این سایت از چطوری به کابراش ارز دیجیتال میده برطرف میشه.

شما برای اینکه وارد این سایت بشید باید یک ایمیل معتبر که مال خودتون باشه حتما و یک پسوورد یا رمز که حتما یادتون بمونه رو وارد کنید تا ثبت نامتون انجام بشه.

شما از این سایت به 2 صورت میتونید بیت کوین یا اتریوم یا دوج کوین کسب کنید.

روش اول: شما با بازی کردن در این سایت برق بدست میارید و با اون برق میتونید بیت کوین یا اتریوم یا دوج کوین بدست بیارید.

وقتی که بازی رو انجام دادید حتما روی قسمت gain power بزنید و بعد برقتون رو دریافت کنید.

با بازی کردن بیشتر در این سایت کامپیوتر شما که در بازی هست ارتقا پیدا میکنه.

روش دوم: این سایت یک ارز دیجیتال مخصوص به خودشو داره که اسمش roller token هست و شما حتي ميتونيد در قسمت my power / split power قدرت برقتون رو تنظیم کنید روی ارز ها.

شما با دریافت این ارز میتونید برید ماینر بگیرید و توجه داشته باشید که قیمت همه ی ارز ها با همون ارز مخصوص خود سایت حساب میشه. من پیشنهاد میکنم که صبر کنید که یک مناسبت برسه و بعد روی ماینر ها تخفیف میخوره و بعد شما در این موقع بخرید چون در این صورت ارزش دارند.

https://rollercoin.com/?r=knc5sy5f

لینک سایت رو بالا گذاشتم.

برای برداشت از این سایت همون سمت چپ کنار قسمتی که مقدار ارز های استخراج شدتون رو نوشته یک عکس کیف پول هست و روی اون ضربه بزنید. شما در این قسمتی که وارد شدید میتونید بیت کوین یا اتریوم یا دوج کوینتون رو به RLT تبدیل کنید و بعد ماینر خریداری کنید.

وقتی روی بقیه ارز ها کلیک کنید گزینه ی withdraw رو ميبینید که در وسط گزینه ها قرار داره و از طریق اون میتونید برداشت کنید.

حداقل برداشت بیت کوین 0.0001

حداقل برداشت دوج کوین 90

حداقل برداشت اتریوم 0.008

این سایت فوق العاده عالی هستش و شما با یک برنامه ریزی خوب میتونید ارز های دیجیتال رو بدست بیارید.

این سایت همین چندروز پیش تولد 3 سالگیش رو گرفت که یک ماینر 900 تراهشی رو به قیمت 299 RLT ميفروخت.

من خودم از این سایت تا الان بالای 4 میلیون درامد داشتم و امیدوارم که با یک برنامه ریزی درست از این سایت بهتر از من کار کنید.

موفق باشید.


بیت کوین رایگاناتریوم رایگاندوج کوین رایگاندرامد دلاریارز دیجیتال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید