ویرگول
ورودثبت نام
مریم بانو
مریم بانو
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

چگونه طراحی بسته بندی خوب فروشتان را چندین برابر میکند

هممون که کسب و کار داریم بارها و بارها از خودمون حی پرسیدیم که چجوری فروشمون افزایش بدیم .هزینه های هنگفتی خرج میکنیم میریم پیش مشاور کسب و کار یچنتا چیز میگ مثلا نمیدونم سایت بزن مثلا پیج اینستاتو بزن تبلیغات بده ولی ریغ از اینکه سرمایمون اندکه و تبلیغات تو ذهنیت هممون امکانش اینه که برنگرده یا اصن کجا میخوایم تبلیغات بدیم و از این جور افکاری که تو سر آدم میاد . اما نکته ی مهم اینه که میخوام یکی از تجربیاتم رو باهاتون به اشتراک بزارم . من تغریبا یک سال و نیمه که کسب و کارم رو شروع کردم و هر روز به این فکر میکردم که چجوری فروشم زیاد کنم . تبلیغات میرفتم نمیشد !نتیجه ی خوبی نمیداد فقط هزینه ی خود تبلیغمو در میاوردم ولی سود نبود . سایت زدم کلی هزینه کردم اما سایت بدون سئو به هیچ دردی نمیخوره تا بعد از مدتی با نکته ای مواجه شدم که رقیبم رعایت میکرد. هممون میدونیم که گاها حتی وقتی شما با رقیبت کیفیتت برابره قیمتت هم برابره اما فروش تو کمتره بخاطر نقطه تمایزی که رقیبت داره و این منو به فکر فرو برد تا بشینم خوب برررسی کنم.
متوجه شدم نکته ای که به مشتری این حس خوب رو میده که ترغیبش میکنه تا از اون بیشتر خرید کنه طراحی بسته بندی خاص و خلاقانه ای که رقیبم داشت بود. اولش فک کردم باید دوباره کلی هزینه کنم تا منم طراحی بسته بندی داشته باشم و همش ضرره. بعد از کلی تحقیق متوجه شدم سایتی هست به اسم آروین پک از این کارای طراحی بسته بندی و اینا انجام میدادن . با کارشناسان خوبشون تماس گرفتم منو خیلی راهنمایی کردن . اول بهم پیشنهاد دادن تا از جعبه آماده های قشنگشون استفاده کنم ابتدا با شک و تردید تعداد محدودی از این بسته بندی هارو خریداری کردم اما بعد از اینکه نتیجه استفاده از این بسته بندی هارو در فروشم دیدم سفارش طراحی بسته بندی اختصاصی برای برند خودمو دادم . با توجه به اینکه بسته بندی هزینه نیست سرمایه گذاریه . ینی شما قیمت اندکی که این بسته بندی ها برای شما میفتن رو روی محصولتون اضافه میکنید که خیلی اندکه و به چشم نمیاد اما خود بسته بندی زیباتون خیلی به چشم مشتری میاد. اتفاقا این سایت آروین پک یه شعار خیلی جذابی هم دارن که میگن آروین پک حامی کسب و کار های بزرگ و کوچک و دقیقا همین هم شد با کمک این بسته بندی ها تونستم فروشم رو چندین برابر کنم . حتما به شمام پیشنهاد میکنم برای افزایش فروشتون بدین این شرکته براتون طراحی بسته بندی انجام بدن . امیدوارم حال همتون خوب باشه و جیباتون پر پول
یا حق

طراحی بسته بندیجعبه آمادهخرید جعبه آمادهافزایش فروش
مریم بانو هستم علاقمند به هنر و طراحی و وبمستری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید