ویرگول
ورودثبت نام
مصطفی احمدی مروست
مصطفی احمدی مروست
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

شرح وظایف فروشنده فروشگاه (بخش آخر و مهمترین بخش)

مهمترین وظیفه یک فروشنده
مهمترین وظیفه یک فروشنده

خوب، رسیدیم به آخرین بخش از وظایف یک فروشنده فروشگاهی و نمیدونم با دیدن این تیتر که مثل تبلیغ نویس ها سعی کردم جذابش کنم چقدر درگیر شدید :)


اما بواقع این بند آخر، مهمترین بند و مهمترین بخشی هست که اگر یک فروشنده، به اون ایمان بیاره به جد میتونه پله های ترقی رو چندتا یکی رد کنه.

همه ما این صحبت ها رو زیاد شنیدیم که فروش، آغاز تعهد هست و پایان راه نیست و ... .

من معتقدم


فروشنده موفق، آگاه است که وی مسئول اکرام و جلب رضایت مشتری از لحظه ورود به فروشگاه تا زمان استفاده از کالا میباشد.


باور کنید این مهمترین چیزی است که کمک میکنه تا فروشنده شما رشد کنه، تا مجموعه شما رشد کنه، و از طرفی باید از فروشنده بخواین خودش رو درگیر بدونه، و از سوی دیگه باید این اجازه رو بهش بدین که از شما مطالبه کنه!


در بخش های بعدی، مباحث دیگری از بازاریابی، فروش و توسعه کسب و کار رو مطرح میکنم که بر اساس تلفیق دانش و تجربه باشه :) نه صرفا مسایل اکادمیک.


اگر سوالی داشتین با من از همین طریق یا پیج اینستاگرام در ارتباط باشید.

وظایف فروشندهفروشنده حرفه ای
مدیر بازاریابی LG - گلدیران، مشاور ارشد بازاریابی و فروش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید