ویرگول
ورودثبت نام
دانستنی های ناب
دانستنی های ناب
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

جدیدترین آهنگ های غمگین و احساسی (اردیبهشت 1401)

جدیدترین آهنگ های غمگین اردیبهشت 1401
جدیدترین آهنگ های غمگین اردیبهشت 1401


سلام امیدوارم حالتون عالی باشه. تو این پست میخوام 5 مورد از جدیدترین آهنگ های غمگین رو بهتون معرفی کنم و نظرم رو در مورد هر کدوم خلاصه وار بهتون بگم. پس همراه من باشید.

جدیدترین آهنگ غمگین اردیبهشت 1401

آهنگ الهه ناز مهدی احمدوند

این آهنگ 28 اردیبهشت منتشر شد. البته قبلا هم خود مهدی احمدوند در ئیج اینستاگرامش بخشی از آهنگ رو گذاشته بود. من که خیلی از این آهنگ لذت میبرم چون هم متن موزیک احساسیه و هم خود مهدی عالی اجرا کرده.

آهنگ غریبه علیرضا پوراستاد

آهنگ غریبه علیرضا پوراستاد 24 ام اردیبهشت منتشر شد و خیلی ازش استقبال شده تا الان. به نظر منم آهنگ غمگین خوبیه و مخصوصا برای ماشین خیلی عالیه.

آهنگ کوه درد سهیل رحمانی

این آهنگ هم مثل آهنگ اولی که معرفی کرده متن (Lyric) یونیک و احساسی داره و من طرفدارش شدم و تو پلی لیستم قرارش دادم. متن موزیک طوریه که فکر نکنم مشابهش رو قبلا شنیده باشید. در کل آهنگ غمگین مورد علاقه منه.

آهنگ رفیق نیمه راه مرتضی جعفرزاده

آهنگ های مرتضی جعفرزاده به اصطلاح جوونا لاتی به حساب میاد! من خیلی طرفدار این تیپ آهنگ ها نیستم ولی خب هستن افرادی که این سبک رو دوست دارن. به نظرم بهتره دانلود کنید و گوش کنید چون شاید شما خوشتون بیاد.

آهنگ ستون حمید هیراد

حمید هیراد آهنگ های شاد مختلفی رو مخصوصا با راغب خونده ولی تو آهنگ غمگین هم کم نمیاره. آهنگ ستون حمید هیراد یک آهنگ غمگین عاشقانه است. من که خوشم اومد و احتمالا شما هم خوشتون بیاد.

جمع بندی

تو این پست سعی کردم 5 آهنگ غمگین اخیر که خیلی ازشون استقبال شده بهتون معرفی کنم. شما میتونید برای دانلود آهنگ غمگین جدید به سایت موزیک بیار مراجعه کنید. امیدوارم این پست براتون مفید واقع شده باشه. لطفا نظرتون رو برام کامنت کنید.

آهنگ غمگینآهنگ جدیدآهنگ احساسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید