ویرگول
ورودثبت نام
ahmadreza karami
ahmadreza karami
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

ريست كردن هندزفری بلوتوث هایلو w1 در دو گام

حل مشکل وصل نشدن هندزفری بلوتوث هایلو W1
حل مشکل وصل نشدن هندزفری بلوتوث هایلو W1


امروز می‌خواهم درباره‌ی حل مشکل هندزفری بلوتوث هایلو w1 ‌برایتان بگویم. خب همانطور که می‌دانید، هایلو یکی از برندهای زیر مجموعه‌ی شیائومی است که هندزفری‌های با کیفیت و قیمت مناسبی به بازار عرضه می‌کند. سه چهار ماه بود که این هندزفری بلوتوث را خریده بودم و واقعا کیفیتش عالی بود و از کار کردن با آن لذت می‌بردم؛ تا اینکه یک روز دیدم یکی از هندزفری‌ها کار نمی‌کند. شاکی شدم و به خودم لعنت فرستادم که چرا هندزفری این برند گمنام را خریدم.

امروز دیگه صبرم تمام شد و گفتم بروم در گوگل چرخی بزنم شاید فرجی شد و این مشکل آزاردهنده را حل کردم. خلاصه، سرتان را در نیاورم؛ رفتم سراغ گوگل جان و تایپ کردم: حل مشکل هندزفری هایلو w1. متاسفانه بجز یکی دو ویدئوی ۱۵ ثانیه‌ای از یوتیوب و یه وید‌ئو دو دقیقه‌ای از آپارات چیزی پیدا نکردم. البته از حق نگذرم، دلیل مشکل و راه حل آن را پیدا کردم؛ فهمیدم که دلیل اینکه یکی از هندزفری‌ها کار نمی‌کند، سینک نبودن آن‌هاست و اینکه باید حتما آن را ریست کنم.





وقتی دیدم مشکلم با این ویدیو آپارات هم حل نشد، اول احساس ناامیدی کردم؛ اما بعد از آن با خودم گفتم: تو که دفترچه‌ی این هندزفری رو داری؛ برو ببین ننوشته چجوری باید این رو ریست کرد. شاید ریست کردن مدل W1‌ فرق می‌کنه. خوشبختانه حدسم درست بود. در ادامه دو گام بسیار ساده برای ریست این هندزفری رو با هم مرور می‌کنیم.



گام اول: قرار دادن هندزفری در کیس شارژر

برای ریست هندزفری بلوتوث هایلو W1 ، اول باید آن را در کیس شارژر قرار بدید و به مدت ده ثانیه روی دکمه‌ها فشار بدید تا چراغ هندزفری سفید بشه.

مرحله اول ریست هندزفری بلوتوث هایلو W1
مرحله اول ریست هندزفری بلوتوث هایلو W1


گام دوم: اتصال هندزفری به گوشی یا کامپیوتر

وقتی چراغ هندزفری به صورت سفید رنگ درآمد، آن را کیس شا‌رژر بیرون میاریم و به گوشی یا لپ‌تاپ وصل می‌کنیم. می‌بینید که مشکل عدم اتصال هندفری‌ها حل شده و می‌تونید دوباره از گوش دادن به موزیک و پادکست لذت ببرید. اگر احیانا مشکل حل نشد، دوباره مراحلی را که گفتم، تکرار کنید؛ حتما حل می‌شه.


راستش را بخواهید، حل این مشکل اینقدر برای خودِ من هیجان‌انگیز بود که تصمیم گرفتم فورا آن را با شما هم به اشتراک بگذارم. شاد و پیروز باشید.



هندزفری بولوتوثهایلو w1
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید