ویرگول
ورودثبت نام
m_82860114
m_82860114
خواندن ۴ دقیقه·۸ ماه پیش

روند صعودی مشاوره سئو

خدمات بهینه سازی موتور جستجو (SEO).

تیم برلین رهنمودهای استراتژیک برای اقدامات سئوی پسا و جامع برای افزایش رشد ارگانیک و دید دیجیتالی وب سایت ها ارائه می دهد. استراتژی سئو


مشاوره سئو و تحلیل سئو

رویکردهای نوآورانه سئو برای تجارت الکترونیک و وب سایت های بزرگ

پیش بینی سئو، محاسبه بودجه و تجزیه و تحلیل تاثیر

سئو فنی

مدیریت خزیدن و نمایه سازی، لینک سازی داخلی

حل موارد لبه مانند اقدامات دستی، جریمه ها یا ترمزهای الگوریتمی

شناسایی علل از دست دادن ترافیک ارگانیک

استراتژی و تحلیل خارج از صفحه

بهینه سازی بین المللی موتورهای جستجو و استراتژی دامنه

سئو / مهاجرت را دوباره راه اندازی کنید

بهینه سازی معنایی برای موتورهای جستجو

داده های ساختاریافته (JSON-LD)، بهینه سازی پانل دانش، قطعه های غنی

بهینه سازی بر اساس معیارهای کیفی E-E-A-T (تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد)

SEO JavaScript

سئوی محلی

Core Web Vitals / بهینه سازی سرعت صفحه

تجزیه و تحلیل فایل لاگ

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی / بهینه سازی معماری اطلاعات

نظارت و گزارش سئو

کارگاه ها و آموزش سئو برای آژانس ها و تیم های داخلی


مشاوره سئو

بهینه‌سازی موتورهای جستجو یکی از پایدارترین و کارآمدترین رشته‌های بازاریابی آنلاین برای افزایش تعداد کاربران برای وب‌سایت‌ها است. تنظیمات ساختاری، محتوایی و فنی در وب سایت ها یا فروشگاه های اینترنتی به منظور افزایش کیفیت و کمیت ترافیک و افزایش دائمی فروش انجام می شود. با یک مشاوره حرفه ای سئو، من از نزدیک با شما همکاری خواهم کرد تا به شما کمک کنم تا وب سایت خود را در اینترنت برای خدمات، محصولات یا موضوعات برای کاربران و مشتریان بالقوه آسان تر پیدا کنید. گام های اساسی برای ایجاد استراتژی سئو


کار من از یک سرویس استاندارد شده برای همه پیروی نمی کند، بلکه به اهداف فردی شما، تنظیمات فنی و محیط بازار وب سایت شما بستگی دارد. تمرکز بر بالاترین کیفیت مشاوره و تحلیل و همچنین شفافیت و باز بودن در ارتباطات است.


بسته به هدف حضور آنلاین یا خواسته های مربوطه شما، دامنه همکاری ما می تواند از طیف گسترده ای از احتمالات تعریف شود: تجزیه و تحلیل مبتنی بر پروژه، سئو جزئی یا راه حل یکباره برای مشکلات به همان اندازه قابل تصور است که یک راه حل طولانی مدت. -همکاری مدت دار و مستمر به صورت سیستماتیک، تحت کنترل و تجزیه و تحلیل مستمر مکان ها در نتایج جستجو و رقبا، از تمامی پتانسیل های وب سایت بهره برداری می شود. همچنین به شما پیشنهاد می‌کنم کارگاه‌ها یا سمینارهای موثر سئو را در مورد تمام رشته‌های سئو که مستقیماً با نیازهای شما یا کارمندان شما مطابقت دارند، رزرو کنید. استراتژی سئو برای مبتدیان


مشاوره فنی و استراتژیک سئو برای انواع وب سایت ها و صنایع

پیشنهاد من با هدف حضور آنلاین محلی، ملی و بین المللی در تمام صنایع و اندازه ها است. به ویژه، شرکت‌های تجارت الکترونیک (فروشگاه‌های آنلاین) با حوزه‌های زیبایی، مد، فناوری، خودرو، مسافرت، بهداشت و امور مالی و همچنین مؤسسات علمی/آموزشی و شرکت‌های رسانه‌ای از جمله مراجع من هستند.


هر وب سایت و نیازهای مخاطبان هدف آن منحصر به فرد است و رویکرد خاصی را می طلبد. این امر به‌ویژه در مورد وب‌سایت‌ها و موضوعاتی که Google آن‌ها را بخشی از مجموعه YMYL (پول شما، زندگی شما) می‌داند، مانند سایت‌های بهداشتی، مالی یا خبری (گزارش در مورد موضوعات مهم) صدق می‌کند. این وب‌سایت‌ها به‌ویژه تقاضاهای بالایی برای کیفیت، اعتماد، اعتبار و نهادهای معتبر دارند که من با رویکردهای بهینه‌سازی خود (تمرکز بر E-E-A-T: تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد) مواجه می‌شوم. در این زمینه، من همچنین خوشحالم که در مورد موقعیت‌یابی روایات و نهادهای برند (به عنوان مثال برای شرکت‌ها/برندها، شخصیت‌های عمومی مانند نویسندگان، موسیقی‌دانان، سیاستمداران و پزشکان) در جستجوی Google و بهینه‌سازی مرتبط با پانل دانش توصیه می‌کنم.


تجزیه و تحلیل و درمان موارد لبه SEO، حل نیازهای پیچیده یا بحرانی

برای الزامات پیچیده یا موارد خاص، من با روش و استراتژی مناسب برای کشف پتانسیل کامل وب سایت ها یا حل ترمزهای احتمالی کمک می کنم. در اینجا من به ویژه در حالات زیر تخصص دارم:


رویکردهای نوآورانه برای وب سایت های بسیار بزرگ و پیچیده، بهینه سازی فنی: برخورد با محتوای تکراری، مشابه یا نازک. بهبود قابلیت خزیدن و بهینه سازی ساختارهای لینک داخلی و همچنین راه اندازی معماری اطلاعات کاربر محور. توسعه ویژگی SEO با تمرکز بر حداکثر مقیاس پذیری، به ویژه در زمینه بین المللی سازی. مشکلات نمایه سازی یا به روز رسانی محتوا را برطرف کنید

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید