ویرگول
ورودثبت نام
امیرحسین سنایی
امیرحسین سنایی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

معیارهای کلیدی کسب وکار من:

KPI
KPI

این مطلب جز تکلیف من در دوره ی بازاریابی دیجیتال عادل طالبی می باشد.

سلام من امیرحسین سنایی هستم و یک فروشگاه اینترنتی در زمینه وسایل روشنایی دارم.

در این مقاله قصد دارم kpi هایی که در شروع برای فروشگاه اینترنتیم چیدم رو با شما در میان بگذارم.

هدف سازمانی :

رسیدن به فروش 3-5 میلیون تا یک سال آینده و تبدیل شدن به برندی که هر کسی که تا حالا از ما محصولی خریده باشد بتواند آن را توصیه کند.

هدف عملیاتی:

برای رسیدن به این اهداف طبق برآوردی که داریم باید این اقدامات رو انجام بدهیم:

1.رسیدن به 4 هزار فالور در اینستاگرام با نرخ اینگیجمنت بالا تا یک سال آینده.

2. بهبود سئو فروشگاه روی اکثر کلمات و عبارات کلیدی در یک سال آینده.

3.حضور فعال در پلتفرم های واسط.

4.حفظ ارتباط با مشتریان با پرسیدن تجربه‌ی آنها از خرید و ارائه کد تخفیف برای خرید های بعدی دوستانش؛ بازگشت به خرید 20-30 درصد از مشتری ها در یک سال آینده.




کسب وکار من KPI:

1.نرخ تبدیل بازدید کننده به فروش هر ماه.

2.میزان فروش از طریق پلتفرم های واسط نسبت به ماه گذشته.(single layer&multi layer)

3.نرخ تبدیل فالور به مشتری.

4.درصد افرادی که از کد تخفیف های ارسالی استفاده کردن نسبت به افرادی که استفاده نکردن.

5.میزان درصد بالا بودن در کلمات و عبارات کلیدی به نسبت کلمات و عباراتی کلیدی که در آن بالا نیستیم.

kpiکسب وکاردیجیتال مارکتینگدوره آموزشی دیجیتال مارکتینگدوره آموزشی بازاریابی دیجیتال
نوشته های یک دانشجوی دیجیتال مارکتر...سعی می کنم توی مسیر یادگیری هر چیزی که حس کردم بدرد شما هم میخوره رو اینجا منتشر کنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید