ویرگول
ورودثبت نام
BLACK . CHIVALRY ??
BLACK . CHIVALRY ??
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

چالش

سلام??

من بعد از مدت های زیادی پست گذاشتم(اگ کانر چالش نمیذاش موضوعی نداشتم) :/

خب چالش اینجوریه ک 10 تا عکس خوشمزع پست میکنیم و اخرم بهترین فیلم و بهترین کتابی ک دیدین و خوندینو معرفی میکنید.

و از اونجایی ک من ادم متفاوتی بودم و هستم چالشو یجورایی تغییر دادم.(بااجازه کانر)

ینی اینجوریه ک اینا خوراکیای مورد علاقه ی من هستن:)

خب بریم برا عکسا??‍♀️:/

اول از همه هات چاکلت(کلا همه نوع قهوه جات دوس دارم)
اول از همه هات چاکلت(کلا همه نوع قهوه جات دوس دارم)
چیزکیک شکلاتی و نسکافه ای(دیووپه ی ایشون هستم)
چیزکیک شکلاتی و نسکافه ای(دیووپه ی ایشون هستم)
بابل تی(چیزی برای گفتن باقی نمیمونه)
بابل تی(چیزی برای گفتن باقی نمیمونه)
اسپاگتی(سلطان همه غذاها)
اسپاگتی(سلطان همه غذاها)
نودل(سلطان همه غذاها2)
نودل(سلطان همه غذاها2)
همبرگر(سلطان همه فست فودا)
همبرگر(سلطان همه فست فودا)
لازانیا(سلطان فست فودا2)
لازانیا(سلطان فست فودا2)



اینم بگم اگ شما باهام هم نظرید تو کامنتا بگید(همرو میخونم و جواب میدم)

حالا ادامه عکسا:

بستنی(به شخصه دیوونه ی ایشون هستم و حداقل هفته ای دوبار باید بستنی بخورم)
بستنی(به شخصه دیوونه ی ایشون هستم و حداقل هفته ای دوبار باید بستنی بخورم)



خب دیگه تموم شد

یه تشکر کنم از کانر ک منو ب چالش دعوت کرد (چون غیر این موضوعی نداشتم)

و تبریک میگم شروع دوستیمو با دیاکو و سینا????‍♀️دس شما درد نکنه ک وقتتونو هدر دادین و اینو خوندین

بای بای دیگه??

چالشخوشمزهغذااسمرفوددوستانه
All the good girls go to hell because even god herself has enemies??‍♀️?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید