ویرگول
ورودثبت نام
آیدا
آیدا
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

بهترین سرویس اشتراک ویدیو ۱۴۰۰

سلامی دوباره به همه همراهان عزیز ویرگول

امروز میخوام بهترین سرویس اشتراکی تا به حال باهاش کار کردم را بهتون معرفی کنم و از اونجایی که دوست ندارم حرفی بی دلیل بزنم، دلایل بهترین بودن اون سرویس اشتراک را باهاتون در میون بذارم:)

بهترین سرویس اشتراک ویدیو از نظر من فیلو هستش!

چرا؟!

چندتا دلیل خوب دارم برای این نظرم:

۱- توی سرویس اشتراک ویدیو فیلو، هر ویدیویی که بخوای رو میتونی پیدا کنی.

۲- فیلو یه ویدیو ساز داره که باهاش میتونی ویدیو دلخواهت بسازی.

۳- ویدیو ساز فیلو، بخشی به نام ویدیو مناسبتی داره که عکس و موسیقی و حتی متن مورد نیاز برای ساخت ویدیو برات آماده کرده.

۴- توی سرویس اشتراک فیلو، با آپلود ویدیو میتونی کسب درآمد کنی.

راستی اگر ویدیو ها توسط خودت تولید بشن، درآمد بالاتری توی فیلو بدست میاری:)))

خب اینم از دلایل من برای بهترین بودن فیلو!

شما تا به حال با فیلو کار کردید؟! ازش کسب درآمد کردید؟!

اگر جواب سوالات بالا «بله» بود؛ خوشحال میشم تجربیاتتون باهام به اشتراک بگذارید!

سرویس اشتراک ویدیوفیلواشتراک ویدیوبهترین سرویس اشتراک ویدیو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید