ویرگول
ورودثبت نام
AilinDC
AilinDC
خواندن ۴ دقیقه·۴ سال پیش

انیمیشن پرندگان خشمگین ۳:سقوط تروپی! در دست ساخت است


انیمیشن های سینمایی به دلیل پیشرفت تکنولوژی،ضمن پخش تصاویر خیره کننده،پیام های عمیق را نیز ذخیره و پخش می‌کنند."پرندگان خشمگین" بر اثاث بازی های محبوب به همین نام،ساخته شده و دنباله آن در سال 2019 ساخته و اکران شد.‌بدون شک می‌توانیم بگوییم که قسمت سومی هم وجود خواهد داشت که یکبار دیگر به پرندگان عصبانی مورد علاقه ما می‌پردازد.این فیلم قرار اسست دنباله "پرندگان خشمگین 2" باشد که خود آن،دنباله انیمیشن "پرندگان خشمگین"است که در سال 2016 اکران شد. آنجا تاکنون از طرح پرندگان خشمگین 3 می‌دانیم: پرندگان خشمگین ۳ به احتمال زیاد از جایی شروع می‌شود که پرندگان خشمگین ۲ تمام می‌شود.پس بیایید از قبل کمی با آن آشنا شویم.در پرندگان خشمگین 2 دیدیم که خوک ها در حین بازسازی جزیره‌شان،با پرندگان می‌جنگند.اما این جنگ زمانی به پایان می‌رسد و باعث اتحاد آنها می‌شود که زِتا،از جزیره عقاب ها به آنها گلوله های یخی پرتاب می‌کند و جزیره‌هایشان را تخریب می‌کند،آنها را مجبور به تخلیه جزیره هایشان می‌کند.خوک ها و پرندگان برای مبارزه با زتا،با یکدیگر همکاری می‌کنند و تیم تشکیل می‌دهند. در پایان فیلم چندین خط نقشه وجود دارد که به ما می‌گوید !Angry Birds3:Tropi-Collpase از کجا می‌تواند شروع شود.اول از همه ما می‌بینیم که قرمز(Red)با این واقعیت روبه رو می‌شود که باید خودش را در معرض دیگران قرار دهد چرا که او فکر می‌کند در هر شرایطی باید قهرمان باشد.اما تا آخر فیلم،او به نقره و تیم اعتماد می‌کند و باعث می‌شود در بین همسالانش بیشتر دوست داشته شود.بنابراین به احتمال زیاد ما شاهد تغیر شخصیت قرمز در فیلم سوم خواهیم بود.همچنین ما شاهد بودیم که قرمز یک رابطه عاشقانه را با نقره شروع کرده و به احتمال زیاد این رابطه در قسمت شکوفا می‌شود. ما در این فیلم دیدیم که عقاب بزرگ یا همان Mighty Eagle که نامش اِتان (Ethan) است،با زتا در آخر فیلم ازدواج می‌کند و خانواده تشکیل می‌دهد.آنها همچنین یک دختر به نام دِبی(Debby)دارند که وقتی در دبیرستان بودند و اتان زتا را ترک کرد،به دنیا آمد.بدین ترتیب ممکن است خانواده آنها نقش مهمی را در فیلم بعدی بازی کنند. خلاصه Angry birds 3:جزایر خوک‌ها،پرندگان و عقاب ها از زمین بلند می‌شوند تا به هم بپیوندند و تبدیل به ستاره می‌شوند.اما وقتی یک جزیره دیگر به نام "جزیره میمون ها" وجود دارد،کار سخت تر می‌شود.پادشاه این جزیره که نامش "پادشاه هَری" است،شروع به تصاحب جزایر خوک‌ها،پرندگان و عقاب ها می‌کند و اکنون قرمز،نقره،چاک،بمب،لِئونارد،کورتِنی،گَری،عقاب بزرگ،زتا و دِبی باید جلوی آنها را بگیرند تا از تصاحب جزیره‌هایشان جلوگیری کنند. (می‌دونم زیاد معنادار نیست ولی از هر سایتی که پیدا می‌کردم همین بود.تازه بدتر بود من سعی کردم معنادار تر و خوانا تر بیان کنم و چیزی رو کم نکردم??)

و سازندگان نام این قسمت را "فروپاشی تروپی!" گذاشته اند. صداپیشگان Angry Birds 3:قرمز:جِیسون سودِیدیس نقره:رِیچِل بِلوم چاک:جاش گَد بمب:دَنی مَک کارید لئونارد:بیل هَدِر کورتنی:نورا لوم (آکوافینا) پادشاه هری:جَک وایتهال گری:اِستِرلینگ کِی براون فرانکی:کریستوفِر مینتز-پِلاس زتا:لِسلی جونز دبی:تیفانی هادیش عقاب بزرگ/اتان:پیتر دینکِلِیج مندی:میلا کونیس ماتیلدا:مایا رودولف استلا:کِیت مَک کینون هَل:آنتونی پادیلا زمان انتشار Angry Birds 3 چه زمانی خواهد بود؟فیلم اول این مجموعه در سال 2016 اکران شد؛و فیلم دوم در سال 2019 اکران شد.پس با این وجود می‌توانیم بگوئیم که فیلم سوم در سال 2022 اکران خواهد شد.اما اگر روند ساختش سرعت بگیرد،می‌توانیم آن را در سال 2021 ببینیم.ولی با این اوضاع کرونا اگر در سال 2022 آن را اکران کنند یعنی روند ساخت را سریع پیش بردند.اما این تنها کافی نیست.سازندگان نیز این زمان را تایید کردند و گفتند که در سال 2022 اکران می‌شود. خیلی ممنون که این مقاله رو خوندید!راستی این اولین مقاله‌ام بود و امیدوارم چیزی رو جا ننداخته باشم.پس تو نظرات بهم بگید که ویرایش کنم.راستش من واقعا دوست دارم که عشق قرمز و نقره در فیلم سوم نشون داده بشه.پس لطفا نظرات خوب بنویسید البته اگه خودتون اومد.من این مقاله رو نوشتم چون کس دیگه ای حتی یه مطلب هم درمورد فیلم سوم این مجموعه ننوشته بود و من خواستم اولیش باشم و طرفدار ها رو امیدوار کنم!ولی باید بهتون بگم نه تنها این انیمیشن بلکه تمامی فیلم‌هایی که در وسط روند ساخت و آنهایی که تازه می‌خواستند شروع کنند،ساختشان متوفی شد به خاطر این کرونا و اگه این انیمیشن رو در سال ۲۰۲۲ ببینیم یعنی سازنده هاش واقعا حرفه‌ای بودن که انقدر زود تونستن تمومش کنن با کلی تاخیر در روند ساخت. منابع:?? www.thecinemaholic.com www.midb.com www.mycast.io

انیمیشن پرندگان خشمگین ۳ادامه پرندگان خشمگینپرندگان خشمگینانگری بردزانگری بردز مووی
من کشته مرده بازی ایول ویتین هستم!لیتل نایتمرز و رزیدنت ایول هم خیلی دوست دارم.اتک آن تایتان،توکیو غول و انگری بردز(پرندگان خشمگین)انیمیشن و انیمه های مورد علاقه من هستن.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید