ویرگول
ورودثبت نام
محمد اکبری
محمد اکبری
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

حل سوالات مسابقه دیجی‌کالا کاپ - فشرده‌سازی خاص

مسابقه دیجی کالا
مسابقه دیجی کالا


خرداد ماه امسال دیجی‌کالا مسابقه‌ای رو برگزار کرد که من هم شرکت کردم. البته نتونستم در زمان مقرر به همه سوالات پاسخ بدم. ولی سوالات رو دوست داشتم و میخواستم فارغ از برنده شدن یا نشدن در مسابقه، اونا رو حل کنم.

علاقه‌ام به حل کردن اون سوالات و اینکه تازه داشتم روی یوتیوب‌ام هم کار میکردم باعث شد تا به این فکر برسم که یک پلی لیست به حل سوالات مسابقات مختلف اختصاص بدم. فعلا روی مسابقه دیجی‌کالا کاپ که در خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد تمرکز کردم و سعی میکنم سوالاتش رو حل کنم.

قطعا در آینده چالش‌های بزرگتری مثل چالش ناتاس رو پیش خواهم برد ولی فعلا برای شروع فکر میکنم این مسابقه خوب باشه. در حال حاضر فقط ۲ سوال از سوالات اون مسابقه رو حل کردم. سوال تیم پردرآمد که یک سوال مربوط به Database بود و سوال فشرده‌سازی خاص که تمرکزش روی توابع بازگشتی بود.

blackfire
blackfire


در حین ضبط حل سوال فشرده سازی خاص، میخواستم ابزار Blackfire رو هم معرفی کنم که متاسفانه دفعه اول خوب کار کرد ولی پروسه ضبط به هم خورد و دفعه دوم پروسه ضبط درست پیش رفت ولی Blackfire کار نکرد. ویدیوی نهایی رو میتونید اینجا ببینید، پلی لیست رو میتونید اینجا ببینید و کانال یوتیوب‌ام رو میتونید ازین لینک Subscribe کنید. همینطور کدهای این پلی لیست رو در این آدرس گیت‌هاب میتونید ببینید. اگر در تلگرام این مطلب رو میخونید، میتونید پایین همین صفحه ویدیو رو ببینید.

https://youtu.be/FChw6reqeFI


phpdigikalacup
سلام محمد هستم. توسعه دهنده بک‌اند ۲۹ ساله از خراسان که در تهران کار و زندگی میکنم و در اصفهان مشغول مطالعه هوش مصنوعی هستم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید