ویرگول
ورودثبت نام
Mohammad Akhbari
Mohammad Akhbari
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

عروسی بیاد موندنی...

سلام یه عروسی بودیم نه جاتون خالی نه یادتون بخیر

میپرسین چرا؟ عروسی که خوبه ؟

چون #نسپردمش_به_ازکی وگرنه الان از اون شب خاطره خوبی ازون عروسی برامون مونده بود

چند سال پیش عروسی دعوت شدیم و بعد کلی هزینه واسه لباس و کادو و... بالاخره رفتیم تالار.

سرتونو در نیارم خیلی، یه شعبده باز دعوت کرده بودن تا شعبده بازی و کارهای طنز انجام بده و شعر بخونه و خلاصه سر مردمو گرم کنه. وسط برنامه یهو پشت میکرفون اعلام کرد این شماره پلاک ماشینی که اعلام میکنم از رو صندلی بلند بشه من ببینمش کارش دارم که دیدم شماره پلاک ماشین مارو خوند با یه لحن مسخره خنده دار اعلام میکرد راننده پژو206 سفید صندوقدار به شماره شهربانی ایران66....

ازونجا که چند دقیقه قبل، این آدم طنّازِ شعبده باز یه بار مردمو سرکار گذاشته بود ما هم فکر کردیم داستان دوباره سرکاریه و خلاصه اعتنا نکردیم اونم وقتی دید کسی بهش اعتنا نکرد دوباره سرگرم کارهای ژانگولر خودش شد.

بعد از 10 دقیقه مجددا با یه لحن مسخره تر از قبل شماره پلاکو اعلام کرد و گفت آقا به قرآن مجید یه اتفاقی افتاده تورو ارواح پدرت این ماشین مال هرکی هست بیاد اینجا کارش دارم بخدا سرکاری نیست اگه سرکاری بود روی همین سِن نمایش بزن تو گوش من

من دیدم نه مثل اینکه قضیه جدیّه خلاصه از روی صندلی بلند شدم رفتم سمتش گفت ماشین شماست ؟

منم گفتم بذار مسخرش کنم ملّت بهش بخندن جواب دادم پَ نَ پَ مال شماست اشتباهی پلاکشو به نام ما صادر کردن. یه خنده تلخی کرد و گفت بهت تسلیت میگم عزیزم پلیس راهور جلوی در منتظر شماست یکی زده به ماشینم منتها چون پلاک به نام شماست زحمت بکشید شما برید جلوی در.

تو ذهنم داشتم فکر میکردم که دیدی سرکار رفتی حالا چطوری بزنم تو گوشش چون اصلا باورم نمیشد که داره راست میگه، یهو پدر داماد اومد بغلم گفت راست میگه سریع برو پایین جلوی در متاسفانه تصادف شده

خلاصه نفهمیدم 30تا پله رو چطور رفتم پایین، دیدم یه نیسان از عقب زده به ماشینم تو لاین کندرو اینقدر سرعتش بالا بوده که منو 3تا ماشین جلوی من خوردیم به هم و چون ماشین من اولی بوده از همه داغون تر شده از عقب و جلو...
اگه بیمه بدنه داشتم دیگه غمم نبود اما نداشتم و تازه اول مصیبت بود چون سقف تعهد بیمه ثالث نیسان پایین بود و پوشش نمیداد خسارتهارو. عروسی بیاد موندنی شد اما با تلخی همیشه ازش یاد میکنیم...

ازون سال دیگه برام درس عبرت شد که پسر، نگران نباش #بسپرش_به_ازکی
بیمه بدنه رو هیچ سالی فراموش نمیکنم



عروسیبیمه بدنهنیسانازکیبسپرش_به_ازکی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید