ویرگول
ورودثبت نام
Amir
Amir
خواندن ۲ دقیقه·۱۰ ماه پیش

تشکر مریخی ها از من !


سلام دوستان قضیه از این قراره که قصد داشتم ایمیلی به دوستم بفرستم ولی مثل اینکه آدرس گیرنده و موضوع ایمیل بهم چسبونده ، و به یک آدرس فضایی ارسال کرده بودم! البته این اشتباه لپی گره گشای جمیعی از مریخی های بی چاره شد ! و ازم خیلی تشکر کردند !! بله درسته بعد از ارسال این ایمیل به یک دوست از نوع مریخی ، مدتی بعد ایمیلی دریافت کردم که متنش از این قرار بود :)

سلام امیرجان من پلاتو کله گوشتکوبی هستم ساکن مریخوسیتی امیدوارم در هر سیاره ای هستی پایدار باشی و نترکی (مثل همون سرت سلامت خودمونه !) به لطف تو ما از شر مشکل بزرگی نجات یافتیم و زندگی ما به حالت عادی برگشته.

بدبختی ما از روزی شروع شده بود که خانم شهردار ما بعد صدها بار رد شدن در آزمون عملی سفینه نوردی بالاخره تونسته بود گواهینامه بگیره (احتمالا خانم های مریخی رانندگی شون با آقایون مریخی فرق می کنه برخلاف زمین! ) و مردم شهر برای هفتمین بار جشن گرفتند ! چون خانم محترم شهردار 7 بار موقع پارک دوبل کردن یا نصف سفینه عقبی یا نصف سفینه جلویی له می کردند و مجبور به عقب بردن ساعت زمان شهرمون میشدیم و برمی گشتیم به روز جشن اهدا گواهینامه ! خلاصه از بقیه شهر ها کلی عقب افتاده بودیم و همش کار های تکراری انجام می دادیم مثلا چندبار در یک هفته صبح شنبه بیدار شدیم و همون کار های تکراری شنبه انجام دادیم!

این مصیبت ادامه داشت تا ایمیل تو بدستم رسید و مرا با بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه آشنا کردی ما هم طبق ایمیلت برای سفینه خانم شهردار به صورت آنلاین از ازکی بیمه خریدیم و دیگه به عقب برنگشتیم ! ما قدردان تو هستیم و تا هفته آینده نیمی از شهر عازم ازکی در ایران می شویم تا به صورت حضوری خسارت بگیریم :)

این متن ایمیل بود البته نگران نباشید من مجددا به کله گوشتکوبی ایمیل زدم و ضمن سلام و احوال پرسی نوشتم #بسپرش_به_ازکی! ولی یادم نیست نوشتم غیرحضوری هم میشه از ازکی خسارت گرفت یا نه !! تا هفته بعد خدانگهدار :)))

مریخی هاگواهینامه سفینه نوردیبیمه بدنهبیمه شخص ثالثبسپرش_به_ازکی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید