ویرگول
ورودثبت نام
alirezabigharaz علیرضا بیغرض
alirezabigharaz علیرضا بیغرض
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

پیشنهاد من به شما موبایل پی سی

سلام به همه امیدوارم روز خوبی سپری کرده باشین. جدیدا یه شرکت داره فعالیت میکنه که منم خیلی طرفدارشم اسم شرکتشون موبایل پی سی هست و معنی اسمشون یعنی مرجع آموزش موبایل و کامپیوتر از همین رو وقتی وارد این سایت میشین طبیعتا باید آموزشی باشه اما موبایل پی سی اولویت اولش ارائه موبایل و کامپیوتر و زیر مجموعه های مرتبط، و در اولویت دومشون آموزش موبایل و کامپیوتر که بطور رسمی در صفحه اینستاگرام موبایل پی سی شروع کردند. و در اولویت سومشون هم محیطی برای فروشندگان فراهم کرده است.

تمام کالاهاشون با کیفیت هستند و پشتیبانی عالی دارند، موبایل پی سی نوپا است اما رقیب بزرگی برای بقیه محسوب میشود.

چیزی که من از پشتیبان موبایل پی سی پرسیدم اونا بطور رسمی در اول فروردین 1400 شروع بکار کرده و بصورت حرفه ای در حال فعالیت هستند.

اگه الان موبایل پی سی بزنین نمیاد چون کار دارند ولی اگه mobilep30 وارد کنی اولین سایت، موبایل پی سی هست

یا اگه مثلا گوشی samsung a51 میخوای از موبایل پی سی بخری

توی‌ اینترنت اینو سرچ کن a51 mobilep30 اولین سایت اونا هستن.

من مشتریشونم و واقعا مردمی هستند و هیچکدوم از کارکنانش بی انرژی نیستند درحالی که هزاران مشکل دارند اما بهترین ها رو تقدیم به مردم ایران میکنند.

هر دوهفته یبار هم تخفیفای عالی میزاره?

راسی نظر شما در مورد موبایل پی سی چیه؟ حتما بهم بگید?

خرید موبایلخرید موبایل سامسونگخرید گوشی شیائومیخرید گوشی سامسونگخرید گوشی
4 ساله که دارم به صورت حرفه ای رشته کامپیوتر رو دنبال میکنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید