ویرگول
ورودثبت نام
الکس
الکس
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

دیجی‌پی بد است

من از دیجی‌کالا محصولی خریدم که روز ارسال ناموجود شد و وجه کامل به کیف پول دیجی‌پی عودت داده شد.

صفحه‌ای از پروفایل دیجی‌پی من بعد از برداشت
صفحه‌ای از پروفایل دیجی‌پی من بعد از برداشت

همینطور که در تصویر بالا میبینید من نتونستم کل مبلغ رو برداشت کنم درحالی که هزینه تراکنش بانکی هم صفر بود. تقریبا ۷۰۰ تومن. این رقم برای ۱۰ میلیون یوزر دیجی‌کالا عدد قابل توجه ۷ میلیارد تومن میشه که هیچوقت نمیتونیم برداشت کنیم و شرکت به راحتی در ابعاد کلان سود میکنه سودی که قرار نیست هیچوقت به کسی برگردونه.

توصیه میکنم مستقیم به دیجی‌کالا پرداخت کنید البته نمیدونم بازم به کیف پول دیجی‌پی برمیگرده یا نه.

دیجی‌پیدیجیکالا
الکس هستم. جدیداً پادکستر موضوعی که عاشقشم — بیزینس. اخیراً مدیر محصول و برنامه‌نویس ده‌ها زبان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید