ویرگول
ورودثبت نام
الکس
الکس
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

گیفت کارت اسپاتیفای رو به سرویس‌های فروش اشتراک اسپاتیفای ترجیح میدم

حتی اگر مجبور شدید از سرویس‌های فروش اشتراک اسپاتیفای خرید کنید، فقط سراغ اشتراک indivisual برید. این اشتراک پریمیوم محدودیت ۱۴ روز اسپاتیفای رو نداره و بدون دغدغه میتونین وی‌پی‌ان رو به هر کشوری وصل کنید. اتفاقی که برای من وقتی اشتراک مشترک با قیمت ۷۰ هزار تومن خریدم افتاد، اطلاعات اکانت من از اکانت مادر مدام حذف میشد یا سهوا حذف میکردن که همین باعث شد اکانتم تحریم بشه؛ اما با اشتراک indivisual این مشکل رو ندارم.

چرا گیفت کارت رو ترجیح میدم؟

  • ۳ روز تحویل اکانت طول نمیکشه
  • اصلا پیگیری نمیخواد
  • شارژ مجدد اکانت نداره خودتون شارژش کنید
  • عمدا یا سهوا اشتباه صورت نمیگیره اکانتتون لیمیت شه

این سرویس‌ها قیمت کمتری دارن تا گیفت کارت ولی بنظر من ارزش داره. حداقل من سالها اسپاتیفای دارم و سرویس‌های متعددی رو ازجمله اکسل امتحان کردم راضی نبودم. در خصوص اکسل اصلا پیشنهادش نمیکنم. ساده‌ترین کار خرید گیفت کارت هست که خودتون شارژ کنید.


اسپاتیفای
الکس هستم. جدیداً پادکستر موضوعی که عاشقشم — بیزینس. اخیراً مدیر محصول و برنامه‌نویس ده‌ها زبان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید