ویرگول
ورودثبت نام
محمد افشار
محمد افشار
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

دوچرخه سواری شهری من !

پنج شنبه شبی بود که یک دفعه تصمیم گرفتم که فردا صبحش، یعنی روز جمعه با دوچرخه ای که مال داداش دوستم بود و چند ماهی دست من امانت بود، یک مسیر طولانی تری را رکاب بزنم. D

یکی از دلایل دیگه که باعث جدا شد، تصمیم بگیرم این کار را انجام دهم اپلیکیشن Relive بود ، این نمای سه بعدی که از بالا مسیری که طی کردی را نشون میده، خیلی حس فوق العاده ای بم میده.

از طرفی از قبل هم میدوستم که روزای تعطیل میشه دوچرخه را داخل مترو برد.

پس همه چیز جور بود و با دوچرخه از ایستگاه مترو بسیج تا آخر خط مترو میدان صنعت سوار با مترو رفتم، که حدودا 30 دقیقه طول کشید.


از مترو صنعت هم تا خود ورودی توچال رکاب زدم که هدفم این بود که تا ایستگاه سرچشمه توچال بالا برم و اونجا یک املت بزنم و بعد برگردم پایین! اما نگم براتون که با دوچرخه راه نمی دادند!

خلاصه منم کاری که کردم این بود که با به همون سرعتی که تصمیم گرفتم برم توچال، به همون سرعت تصمیم گرفتم برگردم پایین.

سرازیری اتوبان چمران با سرعت بیش از 60 کیلومتر و باد خنک

فوق العاده بود از اونجایی که وقتی از توچال داخل اتوبان چمران انداختم، با سرعتی فوق العاده دوچرخه در سرازیری میرفت که آدرنالین من حسابی بالا رفته بود ، سرعت 60 کیلومتر در سرعت !

باد خنک که بم میخورد، گرمای بدنم را پایین اورد و سراسر وجودم غرق هیجان شده بود.

اینم ویدیو دوچرخه سواری توچال

https://www.aparat.com/v/TvepI

تجربه برنامه Relive باعث شد که بعد از اون به عشق دیدن مسیر در این برنامه با همین برنامه برم بدوم.

چون دیگه دوستم دوچرخه داداشش رو ازم گرفت و فقط دویدن مونده برام! D

که اگر اینستا من نگاه کنید، دیگه ویدیوهای دویدن من رو میبینید. D

راستی من با پلی کردن یک آهنگ در بک گراند و ریکورد صفحه اون ویدیو را در اینستاگرام گذاشتم، چون Relive یک آهنگ بیشتر نداره در پلن رایگانش که زیاد هیجانی نیست D


به عنوان یک فردی که تجربه کم و بیش از دوچرخه سواری داره، چند تا توصیه پایانی دارم:


1) ترجیحا تکی دوچرخه سواری نکنید. خانم و آقا هم نداره.

2) همیشه مسیر برگشت هم در نظر بگیرید،که به تاریکی نخورید.

3) آب حتما همراه داشته باشید.

4) آهسته و پیوسته ( مثل کوه نوری و دویدن می مونه ، اگر پرشتاب شروع کنی، زود خسته میشی و نمیتونی تا آخرش بری)

5) لباس مناسب ( تعرق مناسب)

6) هم تیمی مناسب ( همین اولین مترو که استارت سفر زدم، یک نفر بم ملحق شد و گفت باهم بریم، کمی رکاب زدیم اما از آنجایی که اون آمادگی بیشتری داشت، تصمیم گرفتیم که انفرادی رکاب بزنیم)

7) حواستون به ماشین ها و ومخصوصا موتور سوارها باشه ( همین چند وقت پیش بود که دوستانی به خاطر مزاحمت و بعد درگیری که با موتور سوارها داشتند، از دست دادیم)

پیج اینستاگرام غیرکاری

پیج اینستاگرام کاری



رکاب سفیددوچرخه سواریبرنامه reliveتور دوچرخه سواری
مدیر سئو علی بابا - علاقه مند ب محصول
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید