ویرگول
ورودثبت نام
علی ایمانی
علی ایمانی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

در مصاحبه استخدامی اموزش و پرورش ازت چی می پرسن؟

سلام دوستان (های)

خیلی خوشحالم که با یکی دیگه از پست های کاربردی دیگه در خدمت شمام .من اینجام تا کمک حالت باشم و انشاالله در اینده به آرزوت که همون معلمی هست برسی.

آقا سریع بریم سر سوالات - اولین سوالی که ازم پرسیدن این بود :

خودتو کامل برامون معرفی کن؟ من شروع کردم "علی ایمانی هستم رشتم علوم تربیتی بوده و ...... " یهو وسط حرفام یکیشون گفت کافیه !

گفت اینو همه میگن شما چه چیز برتری داری؟ همونجا برای اولین مصاحبه یه حسی بهم گفت رد شدی !!!

این حس لعنتی تقریبا یه ماه دیگه بهوقوع پیوست و کلی دپرس شدم .

یه درسی باید بهتون بگم اونم اینه که معرفی شما باید متفاوت باشه یا حداقل در معرفی کردن خودتون باید از یه فرمولی استفاده کنید که اون حس متفاوت بودن رو انتقال بدید.

شاید بپرسی چجوری ؟ خیلی راحته اگه مهارتی داری میتونی چاشنی معرفیت کنی و تجاربی که داشتی رو گره بزنی به شغلت .

بازم الان یه عده ای میپرسن ماکه هیچ مهارتی نداریم چی بگیم ؟ (این سوال 95 درصد از شماست )

برای اونایی که هیچی ندارن یا حداقل مهارت دارن ولی نمیدونن چجوری بیانش کنن هم فرمول دارم اینا رو همش مدیون استاد اسمعیل زاده هستم که چند سال پیش پیداش کردم و دوره بینظیرش منو به چیزی که خواستم رسوند . اما ..

الان نمیدونم کجاست و چیکار میکنه روزی صد بار دعاش میکنم(:

اگه دوست داری این فرمول رو بهت یاد بدم میتونی در قسمت کامنت بگی بهم تا پست فردا شب در مورد این فرمول باشع .

در ضمن دنبال کردن یادت نره لایک هم بکنی متوجه میشم به کدوم دسته علاقه مند هستید تا درمورد اون موضوع بیشتر پست بزارم ...

فرمولمصاحبهپستمصاحبه آموزش و پروش
علی ایمانی.بعد از 3 سال تلاش معلم شدم . اینجا واست ریزه کاری های معلم شدن میزارم . برای #مشاوره ایمیل بزن : jaanmaonk@gmail.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید