ویرگول
ورودثبت نام
علی ایمانی
علی ایمانی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

نمونه سوالات مصاحبه تخصصی آموزش و پرورش چیه؟

درود دوستان جان !علی ایمانی هستم یک عدد معلمک

قبل از اینکه بخوام برم راجعه به نمونه سوالات مصاحبه استخدامی آموزش پرورش صحبت کنم باید آرزوی موفقیت داشته باشم برای تکتک داوطلبین آزمون فردا یعنی 8 اردیبهشت.

دو تا دفترچه دارید اولی عمومی و بعدی اختصاصی و تخصصی - چیزی حدود 90 دقیقه برای عمومی و 110 دقیقه برای دفترچه تخصصی و اختصاصی مهلت دارید

حالا بریم سر اصل مطلب امسال بعد از آزمون نوبت مصاحبه میشه و مصاحبه 60% نمره شما رو داره توجه کنید چیزی حدود یکماه طول میکشه جواب مصاحبه بیاد و بین مشاهده نتایج و جلسه مصاحبه از 3 تا 15 روز مهلت هست .

اما مصاحبه استخدامی اموزش وپروش چه هدفی رو دنبال میکنه ؟

هدف مصاحبه دوستان در یک کلام اینه که با شرایطی که برات سر جلسه مصاحبه ایجاد میکنن میخوان متوجه بشن شما چند مرده حلاجی و ایا مناسب شغل معلمی هستی یا نه ؟

حالا چجوری ؟ برای اینکار یکسری سوالات روانشناسی و چالشی پرسیده میشه که بعد با توجه به جوابی که میدید میفهمند که خصوصیت معلمی دارید یا خیر ؟؟

یه قسمت مصاحبه باید برید پای تخته و شرع به تدریس کنید .این جور مواقع معمولا مصاحبه کنندگان برای اینکهه شرایط مصاحبه رو ایجاد بکنن شروع به شلوغ کاری میکنن و دقیقا هدفشون ایجاد محیط کلاس هست و میخوان بدونن ایا شما عرضه اینو دارید که کلاس رو مدیریت کنید یا خیر ؟؟!!!

یه دسته دیگه سوالات هم بر می گرده به سوالاتی در مورد خود سازمان آموزش و پرورش از معرفی سازمان گرفته تا ساحت های سند تحول و ...

اگه از من بپرسی بهت پکیجی که خودم استفاده کردم رو پیشنهاد میدم , میدونم کامل و جامع هست - سوالات روانشناسی و مخصوصا چالشی- سازمانی و روش های مدیریت کلاس رو اموزش میداد . اگه دوست داشتید میتونید شما هم این پکیج رو از دانش استخدام تهیه کنید لینکشو روی کلمه قبلی گذاشتم .

اگه دوستان تمایل داشتید در کامنت ها بهم بگید از شرایط و جزییات مصاحبه خودم بیشتر میزارم

لایک و دنبال کردن یادت نره عزیزم


آموزش و پرورشمصاحبهپکیج مصاحبه آموزش و پرورشنمونه سوالات مصاحبه اموزش و پروش
علی ایمانی.بعد از 3 سال تلاش معلم شدم . اینجا واست ریزه کاری های معلم شدن میزارم . برای #مشاوره ایمیل بزن : jaanmaonk@gmail.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید