ویرگول
ورودثبت نام
ali.asbahi
ali.asbahi
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

کرونا همه رو وابسته به اینها کرده

کرونا و افزایش مصرف ماسک
کرونا و افزایش مصرف ماسک

ماسک و عادتی روزانه

بیش از یک سال هستش که در سراسر دنیا ویروس کرونا باعث مرگ و میر مردم زیادی شده و این موضوع ناراحت کننده می باشد.

هر انسانی ارزشی برای خود و خانواده اش دارند و انسانیت در وجود همه انسانها باعث ناراحتی شده است.

طبق خبری که امروز داشتم میخوندم دیدم که چین در این دوره اپیدمی کرونا در یک سال گذشته از فروش 200میلیارد دلار سود کرده و مقدار ریالیش هم میتونید با ماشین حساب های پیشرفته محاسبه کنید.

واکسن های زیادی تولید شده و یکی از واکسن های تولیدی که دیدم برای شرکت جانسون و جانسون ( janson and janson ) تونسته با تست های اعلام شده 72درصد ایمن زایی که مقدار خیلی خوبی هستش و برعکس واکسن های تولیدی دیگه یکبار تزریقش کافیه و عوارضی هم نداشته، امیدوارم هرچه زودتر در سراسر دنیا پخش بشه و مردم از این ویروس نجات پیدا کنن و آرزوی سلامتی برای همه دارم تا از این وضع و ماسک ها که مردم رو خسته کرده نجات پیدا کنن.

سایت های زیادی دیده شده که با این وضع به درآمدهای زیادی رسیدن و امروز یکیشون رو داشتم بررسی می کردم که به نام نسیم طب می باشد.

این سایت در زمینه فروش تجهیزات پزشکی فعالیت داره و دوتا از محصولات خوبش رو تو این مقاله میخوام بررسی کنم که امروز خودم هم ازشون خرید داشتم.

یکیش خرید آنلاین ماسک هستش که خوب در این وضعیت بد خرید های آنلاین خیلی رشد داشته و کسب و کارهای خیلی زیادی به سمت داشتن سایت و فروشگاه آنلاین رفتن و تونستن موفق بشن.

استفاده دستکش پزشکی

در روزهایی که حساسیت مردم از استفاده بیش از حد الکل باعث شد حساسیت های پوستی زیادی ایجاد کنه و باعث خشکی های شدید پوستی شد.

مورد دیگه ای که تو این سایت دیدم فروش انواع دستکش بود که با خرید آنلاین دستکش هم میتونید خریدتون رو جلوی درب خونتون از طریق پیک تو تهران و پست در شهرستانها دریافت کنید.

استفاده از ماسک و دستکش برای افراد زیادی اهمیت داره بخصوص افرادی که از وسایل نقلیه عمومی و پر ترددی مثل مترو و BRT استفاده می کنن مهم هستش.

شاید این وضعیت را باید تا 1-2سال دیگه هم تحمل کنیم و این موضوعی هستش که در تمام دنیا باهاش درگیر هستن و بی شک این ویروس هم مثل ویروس مرگبار آنفولانزای اسپانیایی از بین خواهد رفت و باید تا زمان رفع این مشکل صبور باشیم و بهداشت رو رعایت کنیم.

لطفا این ویروس رو جدی بگیرید.

یه پیشنهاد هم دارم که حتما از دمنوشهایی مثل آویشن، پونه، بابونه و دیگر گیاهان دارویی هر روز استفاده کنید و هر ماه یک ویتامین D3 با دوز 50000 استفاده کنید تا اگر خدایی نکرده مبتلا به این بیماری شدید بتونید خونه با قرنطینه بهبود پیدا کنید و حتما هم از مولتی ویتامین ها استفاده کنید تا بدنی قوی داشته باشید و براحتی بهبود پیدا کنید.

متاسفانه در بیمارستانها به علت نبود امکانات و مواد مفید برای بیمار احتمال مرگ زیاد هستش و با بستری در منزل و استفاده از موادی که گفتم بی شک بهبود خواهید داشت.

دقیقا این مورد رو خودم تجربه کردم که بهتون پیشنهاد کردم.

آرزوی سلامتی برای همه مردم دنیا دارم

کروناواکسن کرونادستکش پزشکیماسک پزشکی
من علی اصبحی فعال در زمینه مدیریت سئو ، مشاوره سئو و استراتژیست سئو انواع وب سایت، آیدی اینستاگرام aliasbahi.seo
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید