ویرگول
ورودثبت نام
علی فیلم باز
علی فیلم باز
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

سریال چطور از مجازات قتل فرار کنیم

پوستر سریال
پوستر سریال

سریال How to Get Away with Murder رو تازه شروع کردم و به نظرم پتانسیل بالایی داره. تو سایت IMDB بهش نمره 8.1 داده بودن که حقیقتش واسه یه سریال نمره ی خوبی محسوب میشه، واسه همین گفتم یه قسمت نگاه کنم و ببینم ارزش دیدن داره یا نه، ولی وقتی به خودم اومدم، دیدم فصل اولش رو کامل تماشا کردم.

این سریال از اون سریال‌هاست که اون طور که باید و شاید اسمش سر زبونا نچرخیده، ولی این چند وقته ویدئوهای اینستاگرامی زیادی از بازی عالی وایولا دیویس تو این سریال پخش شده و به نظر می رسه ایرانی ها کم کم دارن با این سریال آشنا میشن.

جمعی از بازیگرهای سریال
جمعی از بازیگرهای سریال


داستانش رو سر بسته بخوام بگم، در مورد یه استاد رشته حقوق و دانشجوهاشه که درگیر یه پرونده قتل میشن و کلاً مسیر زندگیشون عوض میشه. شاید داستانش ساده به نظر برسه، ولی رگه‌های جنایی این سریال حقوقی به قدری جذابه که هر کسی رو می‌تونه درگیر داستان خودش کنه. بازی وایولا دیویس هم که در یک کلام باشکوه و بی‌نظیره.

راستی این سریال 6 فصل 15 قسمتیه و الان می خوام برم فصل دومش رو استارت بزنم. امیدوارم که روند داستانش به همین جذابی باقی بمونه.

سریالسریال چطور از مجازات قتل فرار کنیمhow to get away with murderمعرفی سریالسریال خوب
هر روز و هر شب در حال دیدن فیلم و سریالم و خوباش رو باهاتون به اشتراک می ذارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید