ویرگول
ورودثبت نام
مستر جوکر
مستر جوکر
خواندن ۳ دقیقه·۲۵ روز پیش

جوک های باحال 1403

سلام دوستان به یکی دیگه از مقاله های مستر جوکر خوش امدید. امید وارم بتوانم با این جوک ها خنده ای به لب شما بیاوریم اگر با جوک های ما میخندید لطفا لایک دنبال فراموش نشود.


ن نمیدونم این مامانا که وسایل خودشون رو یه جایی میزارنبعد خودشونم یادشون میره کجاس…چه جوریه که تو پیدا کردن وسایلیکه ما به اصطلاح تو ۷ تا سوراخ موش قایم می‌کنیم تبحر خاصی دارن!!!

متن خنده دار و جوک جدید

بزرگ ترین ریسکی کهپدر و مادر موقع تولد دخترشون می تونن بکنناینکه اسمشو بزارن زیبا..
به درجه‌ای از عرفان و معرفت رسیدم که…
واسه خودم یه چیزی تعریف می‌کنم می‌خندم تازه آخرش هم از خودم میپرسم: جان من؟!
شما هم وقتی تو تاکسی نشستیدتاکسی از مسیری که شما بلدید نمیرهفک میکنین میخواد بدزدتتونیا فقط من تئوری توطئه دارم؟

قدیما طرف خونه کرایه میکردبهش میگفتیم ایشالا سال دیگه بتونی همینو بخریالان جوری شده کهبهش میگیم ایشالا سال دیگه بتونی همینو تمدید کنی
حالا گاوداری و مرغداری و پرورش اسب و این چیزا رو خارج شهر می‌سازن قابل درکه برام!اما نمی‌فهمم دیگه چرا دانشگاه‌ها رو خارج شهر می‌سازن؟:|

لطیفه های بامزه و باحال

یکی ﺍﺯ ﺗﻔﺮﯾﺤﺎﺕ ﻧﺎﺳﺎﻟﻤﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ :ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﺮﯾﻢ ﺷﻬﺮﺑﺎﺯﯼ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﭘﯿﭻ ﻭ ﻣﻬﺮﻩ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﺒﺮﻡﻫﺮ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺳﻮﺍﺭ ﻣﯿﺸﯿﻢﺑﻪ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯿﻢ که ﺍﺻﻮﻻ ﺁﺩﻡ ترسوییهﻣﯿﮕﻢ : ﯾﺎ ﺧﺪﺍ ﺍﯾﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﺯ ﺷﺪ ؟اونم که مثل سگ میترسه

متن طنز کوتاه و باحال

یه چیزی که مدت‌ها نگهش داشتی و دیگه به دردت نمیخوره رو بندازش دور.
حالا اگه یک ساعت بعدش همون جنس به کارت نیومد بیا بزن تو گوش من!

هم عاشقتم هم ازت متنفرم، میانگین که بگیری می‌بینی برام مهم نیستی!
رفتم کبابی چلو کبابش شیرین بود!گفتم آقا چرا شیرینه کبابتون؟گفت پیاز گرونه موز چرخ کردم!
‌ما زشتا رو وقتی میخوان دلمون نشکنهبهمون میگن چه چهره معصومی داری :/
یه مردی بود که هر شب جمعه میرفت بهشت زهرا و بالای یه قبری مینشست و زار زار گریه میکرد و میگفت:چرا رفتی و منو بدبخت کردی…بهش گفتن این کیه که هر شب جمعه سر مزارش گریه میکنی؟!برادرته؟
پدرته؟
بچته؟
کیته؟میگه: هیچکدوم!این شوهره اول زنمه…!!
یه بارم رفتم سر قرار به دختره زنگ زدم گفتم:من نیم ساعته رو نیمکت نشستم نتونستی بیای؟‏گفت: تو همونی که تیشرت باب اسفنجی پوشیدیجوراب صورتی پاته با صندل؟گفتم: ارهگفت: نه نتونستم بیام.
میگه: چرا زن نمی‌گیری؟میگم: مرسی من همینطوری راحتممیگه :‌آخه ما ناراحتیم تو راحتی!!
ایرانیا رو از چهار تا چیز میشه شناخت :– همشون زیرشلواری آبی راه راه دارن– هر قلوپ نوشابه که میخورن به شیشه نگاه میکنن ببینن تا کجاش رفته– جلوی در وامیستن و به جای اینکه بگن بفرمایین تو، میگن حالا چرا نمیان تو؟– بستنی لیوانی که میخورن حتما درش رو میلیسن
واتساپ در زمینه‌ی پاک کردن پیاما،مثل این بچه کوچیکاس کهبهش گفتن بگو بابام خونه نیس،اونم نه میذاره و نه برمیداره،میگه بابام میگه که بگو بابام خونه نیس

ﺍﻭﻣﺪﻡ ﮐﺎﺭ ﺍﻣﺮﻭﺯﻣﻮ ﺑﻨﺪﺍﺯﻡ ﺑﺮﺍ ﻓﺮﺩﺍ…
ﺑﻠﻨﺪ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻢ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﭘﺲ ﻓﺮﺩﺍ
ﺍﻧﻘﺪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﺍﻻﻥ

بَ رَ بَ بَ چیست؟به معنای برو باباست که ایرانی‌ها در پاره‌ای مواقع با دهن کجی، برای تضعیفروحیه طرف مقابل بکار می‌برند!!الان دارید امتحان می‌کنید؟؟تبریک میگم شما یک ایرانیه اصیل هستید!
خانمه میره بانک سهام عدالتش رو بگیره،بانکیه میگه: بریزمش به حساب جاریتون؟خانمه میگه: نه بریز به حساب خودم،جاریم بمیره ایشالا،چقدرم شانس داره تو بانکم هواشو دارن!

به یارو گفتن: اگه پلنگ دنبالت کنه چکارمی‌کنی؟
گفت: میرم بالای درخت.
گفتن: اگه اومد بالای درخت چی؟
گفت: میرم سر شاخه درخت.
گفتن: اگه اومد سر شاخه چی؟
گفت: والا پلنگ ولم می‌کنه، ولی توی داغون ولم نمی‌کنی!

عکس نوشته خنده دار

دیروز رفتم نمایشگاه ماشین
یه دونه مازراتی دیدم خیلی خوشم اومد
این ماه حقوقمو که بگیرم…
یه آژانس میگیرم میرم دوباره میبینمش!

////تا دیدار بدی خدانگهدار /////

بابام خونهخارج شهرخونه نیسسال همینوسال
سلام من سید مهدی هستم با جوک های خنده دار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید