ویرگول
ورودثبت نام
مستر جوکر
مستر جوکر
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

جوک های باحال

سلام به دوستان گل من سید مهدی حسینی هستم امید وارم از این مقاله جدید خوشتان بیاد و ما را لایک و دنبال بکنید و ما را به دوستان معرفی کنید چاکرم بزن بریم.

مستر جوکر
مستر جوکر


زنی از خدا گلایه کرد که چرا دیه زنها کمتر از مردهاست؟

مگر زنها چه گناهی دارن؟

ندا آمد:

بیچاره من طرفدار شما هستم

اگر تو بمیری 200 میلیون به شوهرت میرسه، ولی اگه اون بمیره 400 میلیون به تو میرسه، میتونی کلی خريد کنی


من الان قشنگ قانع شدم!

شما رو نمیدونم ??

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

یارو نصفه شب مزاحم شده بود!!

برداشتم میگم بعله؟؟

میگه خوابیدی؟

میگم نه اینجا هوا روشنه

میگه :عه؟ مگه کوجایی؟؟

گفتم من ایتالیام…

یارو ترسید شارژش تموم بشه قطع کرد دیگه زنگ نزد

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

توی رستوران، لیوان رو بر عکس گذاشته بودند روی میزحیف نون می ره می نشینه سر میز، میگه:“این چه لیوانیه که سر نداره؟!”بر عکسش می کنه، می گه:“چه جالب! ته هم نداره!”

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

چند وقت پیش از یه دوستی که متاهل بود پرسیدم ازدواج چجوریه!؟

جوابش جالب بود :

گفت تا وقتی که زن نداری فقط زن نداری،

اما وقتی که ازدواج کردی فقط زن داری..!!

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

مرد در حال جان دادن بود که به همسرش گفت:باید چیزی را به تو بگویم

زن:لازم نیست

مرد:اما اگر نگویم نمیتوانم آسوده بمیرم و عذاب وجدان رهایم نخواهد کرد

زن:باشه بگو

مرد:من زن دوم دارم

زن با خونسردی گفت :

میدونم همین امروز فهمیدم ...

حالا آروم باش تا مرگ موش کارشو بکنه...

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

نونوایی از جمعیت داره منفجر میشه یه یارو اومده میگه اینا همه توی صف هستن ؟

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ اینا اومدن شاطرو تشویق کنن !

/////////////////////////////////////////////////////////////////////

پدربه دختر:پاشو دخترم یه لیوان آب واسه بابا بیار

دختر:ول کن بابا دارم تلویزیون میبینم. حال ندارم

دختر کوچیکتر:بابا ولش کن این خیلی بی تربیته پاشو برو خودت بخور

برای منم بیار

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

فقط یه ایرانی میتونه یه دیس برنج رو با خورشت بخوره روش یه پارچ نوشابه سر بکشه

ولی سالادش رو سس نمی زنه می گه آخه چاق می کنه

////////////////////////////////////////////////////////////////

به اتمام این مقاله رسیدیم امید وارم خوشتان بید اگر از این جوک خوشتان امد من را دنبال لایک کنید چاکرم خدا نگهدار.

مستر جوکر
مستر جوکر


جوکدنبال لایکخندهشادیانژی
سلام من سید مهدی هستم با جوک های خنده دار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید