ویرگول
ورودثبت نام
مستر جوکر
مستر جوکر
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

جوک های بامزه خنده دار

منسبه نام خدا

(سلام من مستر جوکر هستم امروز امدم با یک جوک دیگر

و لطفا ما را دنبال و لایک کنید کامند فراموش نشه

بزن بریم سراغ جوک)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ﺳﻤﯿﺮﺍ : ﺍﯾﻦ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ ﻣﻦ ﺭﻭﺷﻦ ﻧﻤﯿﺸﻪ
ﻣﺮﻳﻢ : ﺑﺎﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﺩﻭﺷﺎﺧﻪ ﺭﻭ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﻪ ﭘﺮﯾﺰ

ﺳﻤﯿﺮﺍ : ﻭﺍﯼ ﻣﺮﯾﻢ ﺗﻮ ﻣﺦ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﯼ.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

تنها کاری که ایرانیا توش باهم همکاری میکنن چیه؟

.

.

.

تو جاده چراغ میزنن که پلیس وایساده

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

سر کلاس استاد داشت فلسفه کلمه خر رو توضیح میداد!

روکرد به ما گفت:

در کل، خر به معنی بزرگ و ارجمند هست

مثل خرپول، خرخون، خرشانس

پس شما همتون خرید

منم برگشتم گفتم:

استاد شکسته نفسی می کنید… چشاتون خر میبینه

خری از خودتونه….

خودتون از همه خر ترید

اصلا اگه یه خر توی این کلاس باشه اونم شمایید.
.
.
.

نمی دونم چرا بیرونم کرد از کلاس..

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

دیشب نصف شبی ﯾﻬﻮﯾﯽ ﻫﻮﺱ ﺳﻮﺷﯽ ﮐﺮﺩﻡ !
.
.
.
ﻓﻘﻂ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ…

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

دیروز رفتم نمایشگاه ماشین

یه دونه مازراتی دیدم خیلی خوشم اومد

این ماه حقوقمو بگیرم

.

.

.

یه آژانس میگیرم میرم دوباره میبینمش!

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ﺍﻭﻣﺪﻡ ﮐﺎﺭ ﺍﻣﺮﻭﺯﻣﻮ ﺑﻨﺪﺍﺯﻡ ﺑﺮﺍ ﻓﺮﺩﺍ

.
.
.
..

ﺑﻠﻨﺪ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻢ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﭘﺲ ﻓﺮﺩﺍ

ﺍﻧﻘﺪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﺍﻻﻥ

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

به درجه ای از عرفان و معرفت رسیدم که
.
.
.
واسه خودم یه چیزی تعریف میکنم میخندم

تازه آخرش هم از خودم میپرسم:جان من!؟

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

دیشب سر سفره شام بودیم

یهو گوشیم پی ام اومد

.

.

.

بابام گفت بشین من میارم

من سریع رفتم سمت گوشی

دیدم بابام اس داده حالا که پا شدی اب بیار سر سفره

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

امروز با سر و صدای مامان بابام از خواب پریدم

رفتم بیرون میپرسم چی شده !

بابام میگه من دیشب خواب دیدم یه زن دیگه گرفتم

واسه مامانت تعریف کردم

اونم گیر داده باید همین الان بخوابی و طلاقش بدی

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

دوستم دعوتم کرد به گروه

وارد شدم میبینم فقط منو خودشیم(!!)

میگم خب میومدی pv

میگه

نه اینجا بزرگتره

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

خواب به پایان جوک های ما رسیدین امید وارم خوشتون بیاد ما را دنبال و لایک کنید کامند فراموش نشه همتون دوست دارم چاکیریم خدانگه دار

/////////// ////////////////////////////////////////////// /////////////////////////////////


لینک سایت اینیستا گرام

مستر جوکر
مستر جوکر



مستر جوکر
مستر جوکر




مستر جوکردنباللایککامندشاد باشید
سلام من سید مهدی هستم با جوک های خنده دار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید