ویرگول
ورودثبت نام
مستر جوکر
مستر جوکر
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

جوک های بامزه 1401

سلام به دوستان عزیز من سید مهدی حسینی برگشتم با یک مقاله دیگر از کانال مستر جوکر .

مامان بزرگم با بغض داشت بهم میگفت حیف من عروسی تورو نمیبینم

گفتم اخی چون سنت بالاست؟

گفت نه چون

خاستگارنداری با اون قیافت

مستر جوکر
مستر جوکر

یه فکر از دیشب تا حالا داره دیوونم میکنه!!!!

اینایی که کلی صورتش رو عمل می کنن

وقتی تو خواب خودشونو میبینن چهره قبل عملشونو میبینن یا بعد عمل؟؟؟

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

از ملا سوال کردند : پرجمعیت ترین نقطه ی ایران کجاست؟ ملا جواب داد : خانه ی ما ، چون در یک اتاق با سه زن و نه بچه و پدر و مادرم زندگی می کنم.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

مستر جوکر
مستر جوکر


روزی ملا از زنش پرسید : سنت چقدر است. زنش گفت : نمی دانم. ملا دوباره پرسید : تو چه طور سن خودت را نمی دانی. زن ملا گفت : من همه ی اسباب خانه را مراقبت می کنم و هر روز می شمرم برای این که مبادا دزد آمده و آن ها را ببرد، اما سنم را که کسی نمی برد که هر روز بشمارم.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

مستر جوکر
مستر جوکر


ملا روزی لباس سیاه به تن داشت. کسی پرسید : چرا لباس سیاه پوشیده ای؟ ملا گفت : خوشبختانه و به لطف خدا پدر پسرم مرده.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

مستر جوکر
مستر جوکر


هیچی مثل یه جاری زشت

به خانم ها اعتماد به نفس نمیده!

یه رفیق دارم خونشون روبروی تالاره
هر شب میره وسط مجلس می‌رقصه
خونواده داماد فکر میکنن فامیل عروسه
خونواده عروس فکر میکنن فامیل داماده…
دو تا پنجاهی شاباش می‌گیره
شامشم میخوره میاد خونه
آماده میشه برا شب بعد
ماهی ۳ میلیون درآمدم داره
هی بگید کار نیست.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

مستر جوکر
مستر جوکر


دیشب سر سفره شام بودیم
یهو به گوشیم پی ام اومد…
بابام گفت: بشین من میارم
من سریع رفتم سمت گوشی
دیدم بابام اس داده حالا که پا شدی آبم بیار سر سفره

///////////////////////////////////////////////////////////////////////

مستر جوکر
مستر جوکر

زن از شوهرش می‌پرسه:
از چیه من خوشت میاد، صورت زیبا یا هیکل متناسبم؟
شوهره یه نگاهی به سرتا پاش می‌کنه و میگه:
از اعتماد به نفست!

مسترجوکر
مسترجوکر


اﻭﻝ ﺍﺑﺘﺪﺍﯾﯽ ﺑﻮﺩﻡ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﻣﻌﻠ‌مﻤﻮﻥ ﺩﺍﺷﺖ ﯾﻪ ﻣﻮﺭﺩﯼ ﺭﻭ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﻣﯿﺪﺍﺩ ﺑﻌﺪ ﮔﻔﺖ:
ﮐﺴﯽ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﻪ ﺑﮕﻪ ﭼﺮﺍ؟
ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ: ﻣﺎ ﺑﮕﯿم!
ﮔﻔﺖ: ﺑﮕﻮ ﻋﺰﯾﺰﻡ .
ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ: ﭼﺮﺭﺭﺭﺭﺭﺍ؟
ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﮐﺘﮑﻢ ﺯﺩ هنوزم نمی‌دونم چرا؟

مستر جوکر
مستر جوکر

اومدم خونه
می‌بینم یه سری کاغذ چسبیده به دیوار روش نوشته +۱۸.
همینطور که مسیر کاغذ‌ها رو دنبال می‌کنم، میبینم میرسه تو آشپزخونه،
آخرین برگ روش نوشته:
« آشغالا رو بزار دم درب»
مامان خلاقی دارم. نه؟

/////////////////////////////////////////////////////////////////////

مستر جوکر
مستر جوکر


امروز با سر و صدای مامان بابام از خواب پریدم
رفتم بیرون می‌پرسم چی شده!
بابام میگه من دیشب خواب دیدم یه زن دیگه گرفتم
واسه مامانت تعریف کردم
اونم گیر داده باید همین الان بخوابی و طلاقش بدی!

/////////////////////////////////////////////////////////

خواب دوستان به اخر این مقاله رسیدیم امید وارم که مطالب حسابی شما را خندانده باشه

و اگر از این مطالب خوشتان امده دنبال لایک نظر و معرفی کنید .

تا دیدار بعدی خدا نگهدار چاکرم.

لطفا جوک های قبلی ما را هم بخوانید.

مستر جوکر
مستر جوکر








مستر جوکرجوک با مزهجوک ملانصردینجوک بامزه 1402جوک بامزه 1401
سلام من سید مهدی هستم با جوک های خنده دار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید