ویرگول
ورودثبت نام
مستر جوکر
مستر جوکر
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

جوک های با مزه

سلام چطورین من برگشتم با یک سری دیگه جوک های بامزه امید وارم تا اینجا را دوست داشته باشید

و لایک نظر فراموش نشه دوستان گل اگر جوک های من شما را خنداند دنبال یادتان نره چاکرم بزن بریم.

مستر جوکر
مستر جوکر

دوستی برام اس ام اس زده پرسیده بود: میدونی بهترین یونجه مال کجاست؟

براش نوشتم: نه نمیدونم... برام نوشت مشکلی نیست از یه گاو دیگه میپرسم...؟!

یعنی که ما یک همچنین دوستان جان بر کفی داریم...

????????

طرف اومده با عصبانیت می گه این یارو زبون آدمیزاد حالیش نمیشه بیا تو باهاش حرف بزن!!!

نفهمیدم داره به من فحش میده یا به یارو؟؟؟

????????

یکی از علائم بیماری سادیسم اینه که میگی:

"میشه یه چیزی بپرسم" بعد که طرف گفت چی!؟

میگی:"هیچی بی خیال"!

??????????

مامان من خیلی دموکراته!!!

وقتی میخواد فحش بده نظر خودمم میپرسه! مثلا میگه:

میخوای بهت بگم نفهم؟ میخوای بهت بگم شعور نداری؟

☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️

....

??????

يادش به خير زماني كه دبیرستان بوديم يه دبير داشتيم هر موقع از دست ما عصبانی ميشد

ميگفت: گوساله ها خجالت بكشيد من جای پدرتون هستم!

????????

یک نفر نیست بگه آخه نکبت ها اگر ایران میخواد بمب اتمی بسازه به شامپو چه ربطی داره؟!!

شامپو رو چرا تحریم می کنید؟! یعنی اگه ایرانیا کچل بشن نمی تونن بمب اتم بسازن؟!!!

???????

به بابا میگم می‌خوام برم سمت گیاهخواری، نظرت چیه...

بابام گفت: آفرین، خیلی هم خوبه، مگه تو چیت از بـُـز کمتره


???

پدرم موقع مناظره گفت:

اگه کنترل مملکت دست من بود ایران رو گلستان میکردم.. .

منم گفتم

والا یه کنترل کولر دستته اینجارو جهنم کردی

بقیشو دیگه خوردم به دیوار نتونستم بگم


???????


مامانم رفته واسه تولد بابام یه ظرف پیرکس خریده

انصافأ بابام کلی تشکر کرد...

حالا دیشب تولد مامانم بود،

بابام هم رفته چارحلقه لاستیک خریده

حالا نمیدونم مامانم چرا قهر کرده

شاید از رنگ لاستیکا خوشش نیومده


???????

صبح اومدم دو کلمه درس بخونم..

تا الان خواب بودم...

میترسم دو ورق دیگه بخونم برم تو کما :))




.

??????

یارو اومده میگه کارمو راه بنداز ایشالا گذرت پیش ما افتاد جبران میکنم

گفتم کارت چیه؟

میگه مرده شورم

میخوام صد سال سیاه جبران نکنی ...


???????


دنباللایک نظرمعرفیخوشحالشاد
سلام من سید مهدی هستم با جوک های خنده دار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید