ویرگول
ورودثبت نام
مستر جوکر
مستر جوکر
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

جوک های جدید 1400

سلام به دوستان به مستر جوکر خوش امده اید من سید مهدی هستم امدم یک جوک دیگه بذارم دوستان جوک های دیگر در کانال روبیکا ماهست و برید نگاه کنید.

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

دمتون گرم چاکرم نظر دنبال و لایک فراموش نشه بزن بریم

ادم باید روزی هشت ساعت بخوابه

نه  برا سلامتی خودش

برا سلامتی گوشیش

بزار زمین اون لامصبو

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

یه بار که زلزله اومد، دامادمون تو دستشویی بود، میگه وقتی زلزله اومد من فکر کردم زیاد زور زدم سرم داره گیج میره

من هرچی فکر میکنم رو چه حسابی ما خواهرمونو دادیم به این نمیفهمم

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

کرونا تموم‌ شه یجوری از خونه میزنم بیرون که

کل رسانه های دنیا عکسمو به عنوان گمشده نشون بدن

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

استاد دانشگاه داشت برگه یکی از شاگرداشو تصحیح میکرد

دید نوشته جواب در پشت صفحه!!!

رفت پشت صفحه دید نوشته اگه بلد بودم همونجا مینوشتم!!!

آوردمت اینجا خلوت باشه بگم جان مادرت رحم کن

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

یه بارم بابام کنتور گاز رو دستکاری کرد،

روزی ١٣٠٠ تومن اداره گاز باید به ما پول میداد

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

خواب دوستان به اتمام این جک رسیدیم و اکید وارم از این وبلاگ خوشتان بیاد و اگر حال کردین ما را دنبال و لایک کنید دمتون گرم چاکرم

سایت اپارات

سایت اینیستا گرام

خدا نگهدار

همیشه شاد باشید

جوک های جدیدمستر جوکر۱۴۰۰دنبال لایککامند
سلام من سید مهدی هستم با جوک های خنده دار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید