ویرگول
ورودثبت نام
مستر جوکر
مستر جوکر
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

جوک های خنده دار جدید

ه سری خیلی غمگین بودم می خواستم خودکشی کنم چندتا قرص برنج خریدم داشتم میخوردم رفیقم اومد تو گفت یه وقت دست بـه کار احمقانه اي نزنیا. گفتم این جمله مال قبل خودکشیه، همین حالا قرصا تو دهنمه. گفت نه یعنی میگم خر نشی تف کنی قرصارو‌.

جوک های جدید و خنده دار ۱۴۰۰

کاری نداریم ک لواشکا نازک شده.

♣ ♣ ♣ جوک های جدید و خنده دار ♣ ♣ ♣

ما مردا سلمونی که میریم، همینکه طرف شاهرگ مون رو نزنه راضی ایم ازش وگرنه که مدل موهامون خودش دو هفته بعد درست میشه…

♣ ♣ ♣ جوک های خنده دار کوتاه سال ۱۴۰۰ ♣ ♣ ♣

خداوندا این بنده حقیر احساس میکند اگه خیلی پولدار باشد انسان بهتری خواهد بود،

اگر صلاح می دانید سرنوشت مرا دوباره مورد بررسی قرار دهید

♣ ♣ ♣ جوك هاي خنده دار ايراني ♣ ♣ ♣

یه مدت شایعه شده بود آنجلینا جولی میاد ایران

.

.

.

من دو ماه چیزی نخوردم که شبیه کودکان سومالی بشم منو به فرزندی قبول کن

♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

جوک های خیلی خنده دار 1400

ولم کن مامان

– ولت کردم که اینطوری شدی !

مکالمه ای که ماهی یک بار بین تمام مادران و فرزندان اتفاق میوفته

♣ ♣ ♣ اس ام اس جوک های خنده دار ♣ ♣ ♣

میگن عطر ندید به طرفتون، جدایی میاره. ولی در مورد من عکس جدایی میاره. واسه هر کسی عکسمو فرستادم، رفت دیگه اصن جوابمو نداد نامرد.

♣ ♣ ♣ جوک های خیلی خنده دار ۱۴۰۰ ♣ ♣ ♣

کاری نداریم ک دوغا همش شده آب.

سوال من اینه ک اینا چطوری تخم مرغا رو کوچیک کردن

♣ ♣ ♣ جوک های خنده دار با ادبی ♣ ♣ ♣

یادش بخیر ..

قبلاً زن ها ازخواب بیدار میشدن ڪتری رو میذاشتن رو گاز …

.

مسترجوکر
مسترجوکر

ﮔﻔﺘﻢ: ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﻡ

ﮔﻔﺖ: ﺑﻪ ﺟﺎﻧﻢ

ﮔﻔﺘﻢ: ﮔﺮﺳﻨﻪ ﺍﻡ

ﮔﻔﺖ: ﺑﺨﻮﺭ ﺍﺯ ﺳﻬﻢ ﻧﺎﻧﻢ

ﮔﻔﺘﻢ: ﮐﺠﺎ ﺑﺨﻮﺍﺑﻢ

ﮔﻔﺖ: ﺭﻭﯼ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ

ﮔﻔﺘﻢ: ﻟﯿﻮﺍﻥ ﭼﺎﯼ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺭﻭﯼ ﻓﺮﺵ .

ﮔﻔﺖ: ﺍﯼ ﺧﺪﺍ ﺫﻟﯿﻠﺖ ﮐﻨﻪ ﺑﯿﺸﻌﻮﺭ ﺍﻻﻍ، ﺑﻤﯿﺮﯼ

ﺭﺍﺣﺖ ﺷﻢ !

♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

به روز ترین جوک های خنده دار ۱۴۰۰

یارو داشت از دیوار بالا میرفت،تا دید منو گفت:

عموجان میشه کمک کنی گیر کردم

.

.

.

گفت:کمک میکنم ولی شما که

عموی منی چرا نمیدونی اینجا خونه ماست؟

♣ ♣ ♣ جوک های جدید و خنده دار ۱۴۰۰ ♣ ♣ ♣

نیمه شب از قلبم پرسیدم: چرا اندکی خواب هم به چشمان من نمی آید

.

.

.

گفت: چون بعدازظهر مثل خر خوابیدی!

الکی هم ادای عاشقارو درنیار!

واقعا از قلبم انتظار نداشتم

خیییلی بی تربیت شده…

♣ ♣ ♣ جوک های خنده دار جدید 1400 ♣ ♣ ♣

ﺗﻮ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ﺭﻓﺘﻢ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ، ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ

مستر جوکر
مستر جوکر

معلم به شاگرد میگه با میاد جمله بساز

شاگرد میگه : حالا یارم میاد

دلدارم میاد

معلمم میگه :

حالا صفرت میدم بگو ننت بیاد

♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

باحال ترین جوک های خنده دار ۱۴۰۰

جدی پول میدین عینک آفتابی میخرین؟ ؟ ؟

من با شماره چشم هفت به بابام میگم پول بده عینک طبی بخرم، میگه پسرم این دنیا ارزش دیدن نداره.

♣ ♣ ♣ جوک های خنده دار با لهجه اصفهانی ♣ ♣ ♣

ﮐﺎﺵ ﻣﯿﺸﺪ ﺍﺯ ﺑﺪﻧﻤﻮﻥ ﻣﻌﺬﺭﺕ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﮐﻨﯿﻢ. ﻣﺜﻼ ﻧﻮﻥ ﺧﺎﻣﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺧﻮﺭﺩﯾﻢ ﺑﮕﯿﻢ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻫﻮﺱ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﺧﻮﺍﻫﺸﺎ ﭼﺎق ﻧﺸﻮ

ﺍﻭﻧﻢ ﺑﮕﻪ ﻧﻪ گلم ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﺎ ﭼﯿﻪ ﭘﯿﺶ ﻣﯿﺎﺩ دیگه

♣ ♣ ♣ جوک های خنده دار په نه په ♣ ♣ ♣

به شوهر عمم گفتم هندزفريمو نديدي؟

گفت فكر كن ببين اگه هندزفري بودي كجا قايم ميشدی

حالا ميفهمم چرا عمم يه سال بعد ازدواجش افسردگي گرفت

♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

جوک های خیلی خنده دار ۱۴۰۰

آهنگ غمگین میزارم … مامانم میگه : چت شده؟ ولت کرده خبر مرگش !؟

.

.

.

شاد میزارم ، میگه : ذلیل شده دوباره برگشت؟ !

اومدم نوحه گذاشتم در اومده میگه خاک بر سرت چه غلطی کردی که الان توبه کردی ؟

اوضاعی داریم بخدا

الان نوار خالی گوش میدم

♣ ♣ ♣ اس ام اس های خنده دار ♣ ♣ ♣

مستر جوکر
مستر جوکر

جوک خنده دار


امید وارم از این جوک ها خوشتون بیاد لطفا ما را نگاه کنید ولاک کنید و به دوستان خود معرفید کنید.....

لطفا اپارات ما را بازدید کنید امید وارم خوشتون میاد:آپارات | wx (aparat.com)

مستر جوکرجوک های جدیدجوک های جدید 1400دنبال دنباللایک
سلام من سید مهدی هستم با جوک های خنده دار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید