ویرگول
ورودثبت نام
مستر جوکر
مستر جوکر
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

جوک های خنده دار

سلام من مستر جوکر هستم امید وارم این مقاله خوب باشه و ارزو دارم شما دوستان عزیز از ته دل بخندید ببخشید که بعضی از جوک های من خنده دار نیست بریم سراغ جوک

1- از حموم اومدی حوله دورته ، میپرسن : حموم بودی ؟

نه حوله پیچیدم دورم برم مکه لبیک بگم ??

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

2- صبح از خواب بیدار شدی ، میپرسن : بیدار شدی ؟!

نه مشکل روحی دارم توخواب راه میرم ??

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

3-دارم تاریخ انقضای روی تن ماهی رونگاه میکنم ، فروشنده میگه : داری تاریخ انقضاشو میبینی ؟!

گفتم نه میخوام ببینم تولد ماهیه کیه واسش اکواریوم بخرم ??

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

4-یارو معتاده کنارخیابون نشسته کله اش چسبیده کف اسفالت ، دوستم میگه معتاده ؟!

میگم نه ژیمناستیک کاره داره انعطاف بدنیشو به رخ ملت میکشه... ???

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

5-به دوستم میگم تب کردم... ! میگه : مریض شدی ؟!!!

میگم نه دمای بدنمو بردم بالا ببینم فَنش کارمیکنه یا نه ???

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

6- صف نونوایی بودم یارو اومد، گفت: ببخشید صفه؟ منم گفتم: نه دیوار دفاعی بستیم شاطر میخواد کاشته بزنه

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

7- رفتم داروخانه عصا بگیرم

میگه عصا برای راه رفتن میخوای ؟

گفتم نه ،

حضرت موسی کلاسای تبدیل اژدها گذاشته دارم میرم سرکلاس...??

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

8- امروز ۵۰ متر دنبال تاکسی دویدم

بعد راننده نگه داشت گفت میخوای سوار بشی ؟؟?

گفتم نه داداش فقط میخواستم که سفر خوشی رو برات آرزو کنم !??

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

9- بچه تازه به دنیا اومده، ازبیمارستان اوردیم خونه خوابیده

فامیلمون اومده میگه اخیییی خوابه؟؟

میگم نه زدیمش تو شارژ، دکتر گفته ۷، ۸ ساعت اول خوب بذارین شارژ بشه????

??????????

لینک پیج اینیسا گرام=اینیسا گرام

لینک سایت اپارات=اپارات

خوب امید وارم خوشتون امده باشه لطفا پیج اینیسا و اپارات و ویرگول ما را دنبال کنید با سپاس از شما دوستان و همراهان ویرگول.

مستر جوکر
مستر جوکر


جکویرگولاینیسااپاراتدنبال
سلام من سید مهدی هستم با جوک های خنده دار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید