ویرگول
ورودثبت نام
مستر جوکر
مستر جوکر
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

جوک های خنده دار

(سلام من مستر جوکر هستم امروز امدم با یک مقاله دیگر امید وارم خوشتان بیاد لطفا مارا دنبال و لایک کنید نظر هم یادتان نره)

یه مردی بود که هر جمعه میرفت بهشت زهرا و بالای یه قبری مینشست و زار زار گریه میکرد و میگفت:

چرا رفتی و منو بدبخت کردی… .

بهش گفتن این کیه که هر جمعه سر مزارش گریه میکنی؟!

برادرته؟

پدرته؟

بچته؟

کیته؟

میگه: هیچکدوم!

این شوهره اول زنمه…!!

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

#مستر جوکر
#مستر جوکر

ﯾﻪ دونه ﻣﻮﺯ ﺧﺮﯾﺪﻡ ؛ شد 11000 ﺗﻮﻣﻦ !

پوستشو کندم گذاشتم رو ترارو وزن کردم .

ﻭﺯﻥ ﭘﻮﺳﺘﺶ در 11000 ضرب کردم بعد ﺗﻘﺴﯿﻢ ﺑﺮ ﻭﺯﻥ ﮐﻞ ﻣﻮﺯ کردم ؛

ﻗﯿﻤﺖ ﭘﻮﺳﺘﺶ شد 4500 تومن !

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ؛ ﭘﻮﺳﺘﺶ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺧﻮﺭﺩﻡ !!!!!!!

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

#مستر جوکر
#مستر جوکر

تو جاده تصادف شده بود…
همه ی جمع شده بودن
منم واسه اينكه صحنه رو از نزديك ببينم
از اون ور داد زدم
گفتم: بريد كنار من پدرشم!!
وقتي رسيدم ديدم اوني كه تو خيابان افتاده يه الاغه!!
هيچي ديگه از خجالت اب شدم و رفتم توی زمین

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

#مستر جوکر
#مستر جوکر

دیروز تو خیابون داشتم رد می‌شدم یه نفر رو دیدم نابینا بود عصا دستش بود میکوبید اینور اونور آسفالت

دلم سوخت اومدم از خیابون ردش کنم

دیدم سرش تو گوشی داره تو تلگرام میچرخه

گفتم داداش خوبی گفت اره چطور مگه!

گفتم می‌بینی

گفت اره چون حواسم به تلگرامه عصا دستم گرفتم نخورم زمین

یعنی یه وعضی شده هااا

دوستان زود برین بخرین داره عصا گرون میشه

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

#مستر جوکر
#مستر جوکر


(امید وارم خوشتون بیاد لطفا ما را دنبال کنید لایک فراموش نشه)

https://www.instagram.com/p/CYmPGf8t73A/?utm_source=ig_web_copy_link

https://www.instagram.com/p/CYmRUKsty2D/?utm_source=ig_web_copy_link

https://www.instagram.com/p/CYmUeTQtqzO/?utm_source=ig_web_copy_link

https://www.instagram.com/p/CYl8djVN-Oc/?utm_source=ig_web_copy_link




مستر جوکرجوک ها خنده داردنباللایکجوکر
سلام من سید مهدی هستم با جوک های خنده دار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید