ویرگول
ورودثبت نام
علی هوشیاری پور
علی هوشیاری پور
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

دسترسی به آخرین قیمت ارزهای دیجیتال با افزونه کروم

من مدتی در یک شرکت ارز دیجیتال کار میکردم و این باعث آشنایی من با حوزه‌ی ارز دیجیتال، یا به قول بعضیا رمزارز شد. به عنوان یه برنامه‌نویس که عاشق چالش‌ها و حوزه‌های جدید هستم، همیشه کار در یک شرکت جدید و متفاوت با تجربه‌های قبلیم، برام جذابه. مدت دو سال به توسعه ماژول‌های یک صرافی ارز دیجیتال مشغول بودم و با API های متنوعی از سرویس‌ها و صرافی‌های بزرگ دنیا کار کردم، که البته صرافی نوبیتکس هم تو این لیست بود. همیشه اینکه برای اطلاع از یه قیمت یا دیتای خاص بخوام یک سایت رو تو مرورگر باز کنم و منتظر لود شدن دیتای کامل سایت باشم تا اون بخش موردنظرم رو ببینم، برام جذاب نبود.

این افزونه کروم رو نوشتم تا هرموقع خواستم با یه کلیک بتونم آخرین قیمت ارزها رو به راحتی ببینم. برای استفاده از این افزونه باید ابتدا این ریپازیتوری رو روی سیستم‌تون با این دستور clone کنید:

git clone https://github.com/alihoushy/cryptocurrency-price-list.git

و سپس داخل نوار آدرس مرورگر این آدرس رو تایپ کنید:

chrome://extensions/

سپس روی باتن Load unpacked که بالای صفحه هست کلیک کنید و دایرکتوری clone شده رو انتخاب کنید. البته این افزونه به API پابلیک صرافی نوبیتکس وصله و دیتای اون رو میخونه و نمایش میده.

قیمت ارزهای دیجیتالارز دیجیتالنوبیتکسافزونه کروم
برنامه نویس کلاینت/سرور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید