ویرگول
ورودثبت نام
علی شیرازی
علی شیرازی
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

اولویت زیست در شرایط قرنطینه

این روزها که کشور درگیر این ویروس منحوس کروناست هرکسی به نحوی درصدد ایجاد اوقات فراغت و سرگرمی برای دیگران است از دولت بگیر تا افراد معروف جامعه ؛ از صد گیگ اینترنت ثابت دولت تا معرفی پادکست توسط فلان ستاره سینما و معرفی کتاب توسط فلان نویسنده و مجری ! خلاصه هرکسی در حد وسع و سواد خود و با توجه به برآوردش از متن جامعه و نیاز آن به معرفی راهکار گذر از این روزهای سخت و البته نگه داشتن مردم در خانه می پردازد اما چیزی که توجه من را به خودش جلب کرده اینکه هیچ فردی از لزوم هدف گذاری و مطالعه پیرامون توسعه فردی و مدیریت زمان و در کل مطالعه پیرامون تغییر و تحول شخصی صحبت نمیکند و پیشنهاد نمیدهد!!! بله رفقا این توصیه را ا بپذیرید و سعی بر عملی کردن آن داشته باشید ؛ این روزها که به اجبار درون قرنطینه اید و از آن طرف در آستانه ی سال نو هستیم فرصت مناسبی است که به این سوالات پاسخ بدیم ؛
برای ساختن یک زندگی ایده آل شخصی با همین وضعیت قمر در عقرب کشور چه کار باید کنم؟
نقشه ی راه زندگی من چیست؟
رسالت من در زندگی چیست؟
هدف گذاری من برای زندگی خود و خانواده ام چیست؟
نیازهای زندگی من چگونه برطرف میشود؟
و ده ها سوال دیگر که می تواند زندگی یک فرد و نسل های بعد از او را متحول کند.

ای کاش
این چند روز تا سال نو را از دست ندیم و بنشینیم
به قول معروف سنگ های خود را با زندگی وابکنیم
و ببینید با خودتان چند چندید؟؟؟

اگر احساس میکنی با کتاب راحت تری برو کتاب بخوان

اگر با پادکست و سخنرانی و کلیپ ارتباط برقرار میکنی برو دانلود کن گوش بده و ببین

اما هرکار ی میکنی سعی کن فقط

در جهت توسعه و موفقیت خودت باشه وگرنه در جامعه ی امروز باختی بد هم باختی...

قرنطینهتوسعه فردیتغییر و تحولاولویت زندگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید