ویرگول
ورودثبت نام
سید علی متقی نژاد
سید علی متقی نژاد
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

مترو نوشت اول - تجربه شخصی استفاده از دکمه گزارش

سلام، خیلی وقت بود توی ویرگول نمینوشتم. دلیل اصلیش مشغله و اولویت‌های کاری هست.

گاهی توی مسیر یا جاهای مختلف یه ایده به ذهنم میزد برای نوشتن ولی شروع به نوشتنش نمیکردم تا اینکه فراموش میشد. امروز گفتم از فرصت کمی که توی مترو دارم استفاده کنم و بنویسم.

میخوام راجع به دکمه گزارش (همون ریپورت) توی سرویس‌های مختلف از اپ و سایت و ... بگم. دکمه‌ای که تو ویرگول هم با عنوان "گزارش تخلف" وجود داره. جاهای دیگه مثل آپارات، کافه بازار، مایکت و ... هم هست.

این دکمه کارش اینه اگه محتوای نامناسبی دیدیم و خواستیم اطلاع بدیم میتونیم ازش استفاده کنیم. ولی چقدر سرویس‌ها به این نوع گزارشات توجه میکنن؟ تاحالا مواردی بوده که بعد از مدت‌ها دیدم هیچ ترتیب اثری داده نشده. پس واقعا ادعای اینکه نظارت رو به مردم بسپاریم درسته یا خالی از اشکاله؟

منم مخالف بروکراسی‌های دست و پا گیر دولتی هستم و اعتقاد دارم توی مسیر مجوزدهی و این داستانا، مسیر باید کوتاه و هموار بشه برای درخواست دهنده.

یه نمونش رده بندی سنی بازیها که خودمم چند سالی مشغول اینکار بودم. اما وقتی یه بازی نامناسب رو به مایکت گزارش کردم توجهی نکردن و هنوز بعد چند ماه بازی در دسترس هست.

تو این بازی میتونید با همه رابطه برقرار کنید...
تو این بازی میتونید با همه رابطه برقرار کنید...


یه نمونه دیگش آپارات هست که برای گزارش تخلف توی استریم باید همراه با فیلم ضبط شده به پشتیبانی تیکت بزنیم! قربونش برم همه بازیها هم داره توش استریم میشه.

شما تجربه مشابهی دارین از عدم رسیدگی به گزارش تخلف؟

پدر، عضوی از رسانه بازی‌نگار، علاقه‌مند به بازی و بازی‌سازی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید