ویرگول
ورودثبت نام
ali safari ( علی صفری )
ali safari ( علی صفری )
خواندن ۴ دقیقه·۲ ماه پیش

آموزش نصب Soft4FX

اکسپرت بک تست متاتریدر 4

در این نوشته سعی میکنم خیلی ساده و مختصر آموزش نصب Soft4FX رو به صورت گام به گام و تصویری انجام بدم. تقریبا میشه گفت بهترین اکسپرت بک تست متاتریدر 4 همین Soft4FX Forex Simulator هست. خیلی ها دنبال اکسپرت Soft4FX برای متاتریدر 5 میگردن و سرچ میکنن "دانلود Soft4FX Forex Simulator MT5" ولی خب به نتیجه ای نمیرسن به این دلیل که شرکت سازنده این اکسپرت، تا الان فقط برای متاتریدر4 این اکسپرت رو طراحی کرده، پس فقط دنبال دانلود Soft4FX Forex Simulator MT4 باشید و وقت خودتون رو تلف نکنید.

 Soft4FX Forex Simulator v.1.95 ورژن کرک شده و فول
Soft4FX Forex Simulator v.1.95 ورژن کرک شده و فول


دانلود Soft4FX کرک شده

قبل از اینکه مراحل نصب Soft4FX رو آموزش بدم، باید این رو بگم که این اکسپرت پولی هست و در نسخه های جدیدش مثل Soft4FX Forex Simulator v.1.95 و Soft4FX Forex Simulator v.1.85 برای استفاده به مشکل برمیخورید، نسخه های قبلیش هم دیگه اصلا روی متاتریدر نصب نمیشه. برای حل این مشکل باید Soft4fx کرک شده رو دانلود و نصب کنید.

منتها ورژن های کرک شده هم با هم متفاوت هستن و مراحل نصب متفاوتی دارند. من توی این متن میگم خودم دانلود Soft4FX کرک شده رو از کجا انجام دادم، چرا این نسخه رو انتخاب کردم و آموزش نصب Soft4FX هم که اینجا میخونید، مبتنی بر همین ورژن Soft4FX کرک شده هست. اگر بخوام دقیق تر بگم، اینجا آموزش نصب و کرک کردن نسخه Soft4FX Forex Simulator v.1.95 رو میخونید.

چون Soft4FX v.1.95 پولی هست ($109) و متاسفانه برای ما ایرانی ها امکان پرداخت وجود نداره مجبوریم بریم سراغ نسخه های کرک شده. من چند روز درگیر پیدا کردن نسخه کرک شده Soft4FX بودم. چند نسخه مختلفش رو پیدا کردم ولی هر کدومشون یه ایراداتی داشت. از دانلود دیتای Soft4FX بگیر که محدودیت زمانی دو ساله داشت، تا محدودیت تعداد ترید و این مشکل که نمیشه بک تستی رو که انجام دادی ذخیره بکنی تا خیلی مشکلات دیگه.

در نهایت بهترین نسخه Soft4fx کرک شده ای که پیدا کردم از این کانال تلگرامی https://t.me/Forex_simulator بود. توی این مدل به شما دسترسی Full mode میده، درصورتی که توی بقیه انواع اکسپرت Soft4fx کرک شده که دیدم، دسترسی به صورت Demo mode هست و امکانات محدود تری دارید.

تنها مشکل این نسخه اینه که پولی هست ولی خب 5 تتر هم پولی نیست که به خاطرش بخوام خیلی فکر کنم و امکان گرفتن یه بک تست درست و حسابی رو از خودم بگیرم. جدای از اینکه پشتیبانی خوبی داشت. من خودم به چندتا مشکل برخوردم، حتی در مواردی که ربطی به نصب اکسپرت Soft4FX نداشت و در واقع به نوعی آموزش اکسپرت Soft4FX بود ولی بهم جواب دادن و برخورد خوبی داشتن.

آموزش نصب Soft4FX

خب بریم سراغ آموزش نصب Soft4FX طبق همین نسخه ای که آدرس کانالش رو براتون گذاشتم.

0- فایل زیپی که براتون ارسال شده رو زیپش رو باز کنید، ولی چون ممکنه آنتی ویروس سیستمتون فایل ها رو پاک کنه، قبلش حتما آنتی ویروس رو غیر فعال کنید.

1- فایل Soft4FX Forex Simulator رو که داخل فولدر Experts هست و دانلودش کردید، توی این آدرس کپی کنید. متاتریدر4 رو باز کنید:
File > Open Data Folder < MQL4 < Experts


2- به این آدرس برید و گذینه هایی که در عکس مشخص شده رو فعال کنید:
MetaTrader4 > Tools > Options > Expert Advisors

تیک این گذینه ها حتما باید فعال باشه
تیک این گذینه ها حتما باید فعال باشه


3- دو تا فایلی که در فولدر Files هست توی این آدرس کپی کنید:
MetaTrader4 > File > Open Data Folder > MQL4 > Files
اگر از قبل فایل هایی با این اسم توی این آدرس بود، حتما موقع کپی کردن گذینه Replace رو انتخاب کنید.

4- متاتریدر رو ببندید و دوباره باز کنید.

5- از قسمت Expert Advisors روی اکسپرت Soft4FX Forex Simulator دبل کلیک کنید.

6- گذینه Full Mode رو انتخاب کنید و ایمیل و پسورد اختصاصی که براتون ارسال شده رو توی صفحه ای که باز شده وارد کنید.

ایمیل و پسورد اختصاصی که براتون ارسال شده رو اینجا وارد کنید
ایمیل و پسورد اختصاصی که براتون ارسال شده رو اینجا وارد کنید


7- دیتای چارت ها رو طبق آموزشی که در همون کانال تلگرامی هست import کنید.

8- بدون هیچ محدودیتی با اکسپرت Soft4FX کرک شده بک تست بگیرید و حالش رو ببرید.

در انتها اگر در مورد نصب Soft4FX سوالی داشتید، حتما همینجا توی کامنت ها بپرسید، خوشحال میشم بتونم راهنماییتون کنم.

آموزش نصب Soft4FXsoft4fxدانلود Soft4FX کرک شدهدانلود Soft4FX Forex Simulator MT4نصب Soft4FX
عاشق دیجیتال مارکتینگ وتحلیل داده هستم ولی زیاد اهل نوشتن نیستم. اگر بعضی وقت ها به موضوع جالبی برخورد کنم که توی وب فارسی چیزی راجبش نیست، اگه حالش رو داشته باشم راجبش مینویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید