ویرگول
ورودثبت نام
ali safari ( علی صفری )
ali safari ( علی صفری )
خواندن ۳ دقیقه·۲ ماه پیش

چرا اکسپرت Soft4FX کار نمیکنه

اکسپرت بک تست متاتریدر 4

یکی از بهترین ابزارها برای بک تست گرفتن از استراتژی معاملاتی، اکسپرت soft4fx forex simulator هست که بین معامله گران و تریدرهای فارکس محبوبیت خیلی بالایی داره. اکسپرت سافت فور اف ایکس بر روی متاتریدر 4 نصب میشه و این امکان رو برای شما به وجود میاره تا روی هر جفت ارزی که تمایل دارید مثل EURUSD یا XAUUSD بک تست بگیرید و آمارها و اطلاعات خیلی خوب و کاملی در اختیار شما قرار می‌ده که میتونید به کمک این اطلاعات به نقاط قوت و ضعف استراتژی معاملاتی خودتون پی ببرید.

چرا اکسپرت Soft4FX کار نمیکنه

این جمله "چرا اکسپرت Soft4FX کار نمیکنه ؟" سوالی هست که جدیدا خیلی از کاربران اکسپرت Soft4FX از جمله خودم براشون پیش اومده. در نسخه های جدید متاترید4 نسخه های قبلی اکسپرت سافت فور اف ایکس دیگه کار نمیکنه، اگر ورژن جدید Soft4fx forex simulator 1.95 رو هم دانلود کنید متوجه میشید که به راحتی نصب میشه ولی یا باید از نسخه دمو استفاده کنید که خیلی امکانات محدودی میده و عملا گرفتن بک‌تست باهاش امکان پذیر نیست، یا باید از نسخه کاملش استفاده کنید که پولی هست (109دلار) و متاسفانه برای ما ایرانی ها به این راحتی ها امکان خریدش فراهم نیست.

قبل از این هم ورژن Soft4fx forex simulator 1.85 رو میشد با یک سری طرفندها ازش استفاده کرد ولی اون هم دچار مشکل شده و دیگه دیتای چارت رو برای Soft4fx 1.85 نمیتونید داشته باشید.

اونایی که درگیرش بودن میدونن دیدن این صحنه چقدر لذت بخشه
اونایی که درگیرش بودن میدونن دیدن این صحنه چقدر لذت بخشه


من چند روز درگیر این مسئله بودم، خیلی دنبال ابزارهای جایگزین برای Soft4fx forex simulator گشتم، که اونا هم یا نسخه رایگان نداشتن یا واقعا اصلا در حد این ابزار بک تست گیری عالی نبودن. هم خیلی دنبال راهکاری گشتم که بتونم از نسخه Soft4FX کرک شده استفاده کنم. باز هر کدومشون یک سری ایراداتی داشتن که برای من قابل تحمل نبود. یا تعداد تریدهاشون محدود بود، یا فقط به دیتای 2 ساله چارت ها دسترسی داشتی، یا دو روز کار میکرد و بعدش دوباره محدودیت ها برمی‌گشت.


حل مشکل استفاده از اکسپرت Soft4FX Forex Simulator

بالاخره بعد از چند روز گشتن و کلی اعصاب خوردی و این فکرها که چرا باید برای ما ایرانی ها دسترسی به همه چی بسته باشه و این این جور فکرها، راهکار حل مشکل استفاده از این اکسپرت بعد از دانلود Soft4FX Forex Simulator MT4 رو پیدا کردم که طبق معمول هم مردمانی از پارس به اون دست پیدا کرده بودن.

چون خودم چند روز درگیر این قضیه بودم و طول کشید تا راهکارش رو پیدا کنم، تصمیم گرفتم این کانال تلگرامی که پیدا کردم که نسخه Soft4fx کرک شده 1.95 رو با دسترسی فول (نه دمو) بهت میده با بقیه به اشتراک بزارم.

سیستمش این طوریه که یه نسخه کرک شده بهت میده و یه ایمیل و پسورد اختصاصی برای اکانت خودت بهت میده و دیگه بعدش راحتی. بدون هیچ محدودیتی میتونی بعد از نصب Soft4FX از این اکسپرت بک تست عالی استفاده کنی.

یه اکانت داری با ایمیل و پسورد اختصاصی خودت
یه اکانت داری با ایمیل و پسورد اختصاصی خودت


آدرس کانالش این هست https://t.me/Forex_simulator میتونید هم توی خود تلگرام این آیدی @Forex_simulator رو سرچ کنید.

فقط یه ایراد داره، اونم اینه که پولیه. مدل نرمالش 5 تتر هست و اگر موقع بک تست گرفتن بخوای news رو هم روی چارت داشته باشی میشه 6 تتر. اولش یکم زورم اومد این پول رو بدم ولی بعدش با خودم فکر کردم اگه حتی انقدر هم حاضر نیستم برای تریدم هزینه کنم باید بیخیالش بشم. البته از اون مهمتر این بود که هرچی گشتم هم نتونستم ابزار بک تست گیری بهتری پیدا کنم. خداییش هم بعد از اینکه خریدمش خیلی راحت شدم و برای من ارزشش رو داشت.



اکسپرت بک تست متاتریدردانلود Soft4FX کرک شدهچرا اکسپرت Soft4FX کار نمیکنهحل مشکل Soft4FXsoft4fx
عاشق دیجیتال مارکتینگ وتحلیل داده هستم ولی زیاد اهل نوشتن نیستم. اگر بعضی وقت ها به موضوع جالبی برخورد کنم که توی وب فارسی چیزی راجبش نیست، اگه حالش رو داشته باشم راجبش مینویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید