ویرگول
ورودثبت نام
علی سیف الهی
علی سیف الهی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

به استادکار و تیک آبی اعتماد نکنید!

سرتون رو خیلی درد نمیارم!

چند وقت پیش برای تعمیر لوله های منزل درخواست اعزام متخصص در وب سایت استاد کار ثبت کردم.

استادکار متخصصی(بخوانید شیاد | کلاهبردار) رو به من معرفی کرد که به قول خودش احراز هویت شده؛ به قول امروزیا تیک آبی گرفته.

به استادکار و تیک آبی و ۱۳۰ نظر مثبت، اعتماد(بخوانید حماقت) کردم و متخصص رو انتخاب کردم.

بعد از برآورد هزینه توسط متخصص، جهت تهیه اجناس موردنیاز، مبلغی که ایشون تو وب سایت ثبت کرده بود(۸ میلیون تومن) رو براش کارت به کارت کردم.

از اون روز گوشیش رو خاموش کرده!

جالبه بدونید با این که ماجرا رو به استادکار اطلاع داده بودم، ولی متخصص ۳ روز بعدش تو استادکار کار گرفته و انجام داده!!!


از استادکار خواهش کردم که برای پیگیری قضایی، حداقل کد ملی متخصص رو در اختیار من بذاره که فرمود:

با توجه به قوانین حفظ اطلاعات امکان در اختیار گذاشتن اطلاعات شخصی وجود ندارد.

من امروز متوجه شدم که کدملی هم جزو اطلاعات شخصی حساب میشه؛ لطفا در اختیار دیگران قرار ندید!



کلید اسرار این ماجرا: به هر کسی اعتماد نکنید؛ حتی اگه تیک آبی استادکار رو داشته باشه!



استادکارتیک آبیاعتماداحراز هویت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید