ویرگول
ورودثبت نام
علی شیخ بهایی
علی شیخ بهایی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

عمل کریه شاخ سازی

سلام چطوری فلانی
ببین من یکیو دوسش دارم چند ساله اما بهش نمیتونم برسم و خبر نداره
و یه مریضی دارم زیاد زنده نیستم زیادِ زیاد 20 سال
اگه برم به یکی یا اعضای خونواده ام بگم مشکلی پیش نمیاد؟!
ببین تو که زیاد زنده نیستی که، هیچ کاری نکن تا بمیری دیگه وقتی هم که مردی دیگه مردی دیگه!!


داشتم پیام هامو چک میکردم که به چنلی حاوی این دو پیام برخوردم و وجدانم اجازه نداد که اون رو با تعداد اندکی از دوستان ویرگولی ام به اشتراک نگذارم.

پیام اول مربوط به شخصیه که به ادمین چنلی به صورت ناشناس پیام داده و شرایطش رو گفته؛ و دومی هم جواب ادمین هستش.

این شخص به اصطلاح معروف که ذره ای برای دیگران ارزش قائل نیست داره با دانشی که نداره به بقیه مشاوره غلط میده!! چرا؟! به خاطر اینکه الکی گنده ش کردن، شاخِش کردن تا جایی که به خودش اجازه میده برای زندگی بقیه نسخه بپیچه!!

۲۰سال زنده ای؟؟!!

بیست سال خودش یه عمره دوست من!

بعد بهت میگه زیاد زنده نیستی که؟!

مردک نامحترم بیست سال خودش یه عمره

خود تو هنوز بیست سال عمر نکردی که داری این حرفو میزنی! هفده سالته

این شخص میتونه این بیست سالو بهترین خودش باشه و تو داری اینو ازش میگیری!!




من این آدمو به دلایل مختلف دنبال میکردم و این اولین باره که چنین چیزی ازش میبینم و خب دلیلش هم اینه که آدم های مختلف الکی این شخص رو بزرگ کردن، شاید آدم هایی هم قماش خودش!!؟

به ذهنم رسید دیگه دنبالش نکنم. دیگه مثل ازش خوشم نمیاد اما بعد دیدم من هم که دنبالش نکنم فرقی براش نداره چون هنوز جمااااااااااعت زیادی از آدم های ناآگاه و نادان هستن که دنبالش کنن و همچنان اونو الکی بالا ببرن.

این آدم ها الکی میرن بالا، بالا میمونن و گاهی توی زندگی دنبال کننده هاشون مثل الان تاثیرات منفی به جا میزارن؛ اگر هم کسی بخواد جلوشون در بیاد انگشت نما میشه!!


من بعد از منتشر کردن این متن:
حالا نمیدانم کی ام، اما هر چه هست دیگر بیشعور نیستم
از کتاب بیشعوری
زندگیاحساس نامهشاخشاخ مجازیبیشعوری
هیچ نمیدونم برای چی مینویسم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید