ویرگول
ورودثبت نام
ali boostani
ali boostani
خواندن ۷ دقیقه·۴ سال پیش

اولین تجربه من از خرید سرخ کن بدون روغن! حتما بخونید!

من علی هستم کسی که عاشق آشپزی و غذاست و همچنین عاشق وسایل آشپزی.

میخوام تو این مقاله تجریه خودم و از خرید سرخ کن با شما به اشتراک بزارم تا بیشتر دقت کنید و خرید بهتری داشته باشید

امروزه یعنی در سال 2020 یا اگر بخواهیم به شمسی بگوییم 1399 داشتن سلامتی ارزشش برای تک تک ما ثابت شده است و خب فرمولی هم که داره اینه : ورزش - غذای سالم - زندگی سالم اما چطور ممکنه وقتی که همه سرمون شلوغه و درگیر کار و زندگی هستیم همه این ها رو رعایت کنیم ؟



پختن غذا همیشه امری زمان بره و اگر هم بخواید غذای سالم و بدون کالری بخورید باز زمان بیشتری میبره و

پس سوالی که به وجود میاد اینه ؟ پس چی کار کنیم ؟

من خودم عاشق غذای خوشمزه هستم و خوش طعم و ترد یعنی کاری ندارم غذا روغن داره یا نه بایییییددددد خوشمزه باشه.

یادمه چند سال پیش شرکت فرانسوی تفال یک محصولی تولید کرد که خبرش عین بمب ترکید .

میدونید اون محصول چی بود ؟ یادتونه ؟

بله - سرخ کن بدون روغن

تا مدت ها همه درگیره اسمش بودن مگه میشه ؟ هم سرخ کن باشه هم بدون روغن ؟

خب اینکه تناقص داره - چه جوری اصلا امکان داره ؟

خب تفال هم که کارش و بلده و چیزه الکی نمیسازه و معرفی نمیکنه !

پس من چند وقت بعد از معرفی سرخ کن بدون روغن تفال برای خرید سرخ کن تصمیم جدی گرفتم و وارد بازار شدم.

این رو هم بگم قبلش کلی سرچ و تحقیق کردم . کلی مقاله خوندم . کلی فیلم تو یوتوب دیدم . کلی راجب فناوی و سیستم های به کار رفته در این مدل از سرخ کن ها خوندم تا بتونم بهترین خرید رو داشته باشم.

خب اولش سوال بزرگی که برام ایجاد شده بود این بود که چه جوری میشه هم سرخ کن باشه هم بدون روغن ؟

برای شما هم قطعا این سوال تا الان به وجود اومده . چون سرخ کردن گره خورده به استفاده از روغن ها مضرر! که برای سلامتی ما هم خوب نیستن.

خب تفال هم اومده بود فکری کرده بود و یک دستگاه یا محصولی ساخته بود که هم خیلی کاربردی هست در هر خونه ای و هم فکری برای سلامتی ما کرده بود و نتیجش شده بود سرخ کن بدون روغن. جالبه نه ؟!

خب سوال بزرگی که اون اوایل برای من ایجاد شده بود این بود که مزه غذا تغییر میکنه یا ؟

شکلش چطور ؟ چون وقتی غذا سرخ میشه شکل جذابی میشه اما از این سرخ کن تجربه ای نداشتم که بدونم !

ترد میشه اصلا غذا ؟ وقتی میخوام بزارم تو دهنم اون صدای جذاب و تردی رو میده ؟

طعمش چی ؟ خب طعم و مزه غذا مهمترین نکته هست دیگه ! خیلیییی مهمه !

تو اینترنت هم فقط میشد فهمید کارکردش چطوریه و شکل ظاهری غذا چطوریه ! طعم غذا رو که نمیشه فهمید .

ولی با همون تحقیقی که کردم داخل اینترنت متوجه شدم کارکرد خیلی جالبی داره یعنی اینطوریه که میاد هوای خیلی خیلی داغ رو تولید میکنه و داخل محفظه یا ظرف سرخ کن میفرسته . همین !

البته یک نکته که یادم رفت بگم شکل ظاهریش بود که عجیب و فوق العاده جذاب بود برای من عین ماشین فضایی ها .


یک محصول کاملا جدید یا شکلی عجیب و عملکردی عجیب تر .

خلاصه که کلی سوال بود تو ذهنم .

پس یک تصمیم مهم گرفتم ! رفتم برای خرید سرخن تفال !

با اطلاعات محدودی که داشتم رفتم بازار هرکی یک حرفی میزد و چون محصول جدید بود اطلاعات کسی کامل نبود و حتی شاید اطلاعات من بیشترم بود از اونا ( مذاح کردم )

یک روز از صبح تا شب تو بازار گشتم شاید بالای 50 تا مغازه رفتم و سوال کردم یک سری اطلاعات جمع کردم اما کامل و جامع نبود .

اما خوبی که داشت این بود که محصول رو از نزدیک دیدم بهش دست زدم . درش و باز کردم . دکمه هاش رو لمس کردن و حس فوق العاده ای بود اولین تجربه!

اما خب هنوزم اطلاعات درستی نداشتم ازش و یک خرید خوب و اون روز بدون خرید برگشتم خونه!

اما خب شاید بخواید بدونید یعنی توی اون 1 روز چیز جدید متوجه نشدی ؟ چرا شدم

1 اینکه بسیار شکل و ظاهر جذابی داشت.

2 اوت ظرف درون از جنس سرامیک بود و خیلی با کیفیت

3 هم 1 طبقه بود هم 2 طبقه

4 - کیفیت فوق العاده ای داشت

تو یک کلام تفال ترکونده بود !

فرداش زدم به دل اینترنت سرچ کردم و تحقیق به یک سایت برخوردم نمایندگی تفال !

واااو چه قدر فوق العاده چرا زودتر به ذهنم نرسیده بود ؟ چرا زودتر سرچ نکرده بودم ؟

خب خودتون بهتر میدونید خرید از نمایندگی همیشه بهتره تا خرید یک جنس از جای متفرقه !

زنگ زدم بهشون کلی سوال پرسیدم و کلی اطلاعات جدید گرفتم

مثلا اینکه سرخ کن های تفال از سیستم actifry یا اکتی فرای استفاده میکنند که هوای داغ رو میفرسته داخل محفظه و چون از حرارت غیر مستقیم استفاده میکنه باعث میشه غذا کاملا مغز پخت و ترد بشه.

همچنین یک قاشق داخلش هست که به مرکز دستگاه وصل میشه و غذا رو هم میزنه تا به بهترین شکل پخته بشه.

چندین حالت پخت داره که میتونید با یک دکمه پخت غذا رو انجام بدید و کلی معطل برنامه ریزیش نشید.

مصرف برق فوق العاده کمی داره تا تو مصرف انرژی و برق هم صرفه جویی بشه .

خلاصه که خریدمش بالاخره میدونم که الان دارید پیش خودتون میگید بخر دیگه لعنتی خستمون کردییی !

بله خریدمش و استفاده کردم از همون نمایندگی تفال .

اولین پخت غذا تجربه فوق العاده ای بود با بهترین سرخ کن بازار طرف بودم و بهترین خرید رو کرده بودم .

همونجوری که میخواستم بود .

یک غذای خوشمزه - خوش عطر - ترد و بدون روغن ! دوباره بخونید بدون روغن !!!

هنوزم بعد از چند سال دارم استفاده میکنم و راضیم و بیشتر از اینکه از خود محصول راضی باشم از تفال آنلاین راضیم که نمایندگی تفال تو ایرانه و یک خرید خوب رو داشتم ازشون .

شما هم برای خرید میتونید به صفحه خرید سرخ کن در این سایت مراجعه کنید.

ممنون که تا پایان مقاله با من بودید و وقت گران بهاتون رو برای من گذاشتید . دوباره میام و راجب خرید هام براتون مینویسم.

خب میدونیم وقتی میخواید جنسی بخرید مخصوصا اگر برقی باشه کیفیت خیلی مهم میشه چون دوست دارید پولی که دادید حیف نشه و بهترین تجربه و داشته باشید.

یادتون نره حتما قبل از خرید هر محصولی یک سر به یوتوب بزنید بیشتر از 1 میلیارد فیلم اون تو هست کمکتون میکنه تا خرید خوبی داشته باشید.

خب شاید خوتون بدونید و لازم نباشه من بگم اما حتما به برندی که ازش خرید میکنید دقت کنید من از تفال خریدم چون تا حالا ازش راضی بودم امید وارد شما هم از خرید هاتون راضی باشید.

راستی خیلی دوست دارم نظرتون رو بهم بگید تو بخش نظرات .

آیا خرید کردید از محصولات تفال ؟

آیا سرخ کن بدون روغن دارید ؟

تجربتون چطور بود ؟

به امید یک مقاله خوب و یک تجربه دیگه .

خداحافظ .

سرخ کنسرخ کن بدون روغنغذاسرخ کن تفال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید