ویرگول
ورودثبت نام
ali boostani
ali boostani
خواندن ۶ دقیقه·۴ سال پیش

برندهای درجه 1 از نگاه خودم ! نظر شما چیه ؟!

اول دوست دارم خودم و معرفی کنم . من علیم 28 سالمه و تا اینجایه زندگی خدا رو شکر از همه چی راضی هستم البته خیلی کنجکاوم . اگر بخوام راجب خودم بیشتر بگم من فوق العاده به آشپزی علاقه دارم به طوری که یکی از سرگمی های اصلی من در زندگیه و اگر ساعت ها آشپزی کنم بازم خسته نمیشم.

اینم بگم من تنهایی زندگی می کنم و از تنهایی زندگی کردن بسیار لذت میبرم چون آرامش خاصی داره و خلاصه که مسئولیت همه چی دسته خودمه.

اگر بخوام از اخلاقیات و ویژگی هام بیشتر بگم من علاقه شدیدی به برند دارم - شاید بپرسید یعنی چی ؟!

ببینید من شدیدا به محصولات برند علاقه دارم شاید بپرسید چراا؟

جواب مشخصه چون من کمال گرام .

اگر بخوام برند های مورد علاقم رو در هر بخش معرفی کنم در صدر اون ها سونی هست که علاقه و ارادت ویژه ای بهش دارم و به نظرم اگر سونی در هر حوزه ای وارد بشه انتخاب اول من هست و حتی با توجه به گرانی محصولاتش بازم من همیشه سمتش میرم چون به وضوح کیفیت محصولاتش رو احساس کردم و یه جورایی دلم ضعف میره براش.


در مرحله بعدی در بخش موبایل انتخاب اول من برند اپل هست و هرجا اسم اپل بدرخشد بنده باه سر میرم سمت البته که شاید بپرسید پس تو که گفتی فقط سونی انتخابم هست! بله اما در بخش موبایل سونی حسابی باید به خودش برسه!چون بدجور از رقبا عقبه!


بریم سمت مود و پوشاک تو این بخش خیلی اطلاعات جامع و کاملی ندارم اما اگر بخوام برم سمت لباس های بیشتر رسمی باید بگم که عاشق برندهایی مثل زارا - پولمبیر هستم


و در بخش ورزشی و اسپورت هم برندهایی مثل نایک - آدیداس و سردمدار آن ها آسیکس رو دوست دارم .

لازم هست بگم من برای آسیکس احترام خاصی قائل هستم مخصوصا در بخش کتونی که فکر نمیکنم کسی بتونه باهاش رقابت کنه!


یکم بریم سمت سنت و زندگی ایرانی من فرش دستبافت رو دوست دارم البته که خیلی اختلاف نظر هست که بهترین فرش دست بافت متعلق به کدوم شهره یکی میگه تبریز - یکی میگه اصفهان - یکی میگه قم - یکی میگه .... و آدم کلی سردرگم میشه ولی من دوسش دارم .

اگر بخوام راجب ماشین حرف بزنم علاقه شدیدی به تویوتا - لکسوس - بی ام دبلیو و بنز دارم اما الویتم توبوتا هست به خاطر کیفیت خارق العاده و طول عمر بسیار بالا همچنین به نظرم این برند خاصه!

مرحله بعدی انتخاب لپ تاپ هست که انتخاب من اون زمانی که سونی فعالیت میکرد vaio بود و الان هم hp و شاید هم روزی apple این 3 تا مورده علاقه ترین ها هستند.


بریم سمت غذاهای مورده علاقه که کاملا سلیقه ای هست من مرغ کنتاکی و برگر انتخاب اول غذای فست فدیم هست و برای غذای ایتالیایی پاستا رو میپسندم - بیف استرگانوف هم فوق العاده دوست دارم که روسی هست - غذاهای ایرانی هم که قیمه - فسنجون - ماهیچه - کوبیده - برگ

در بخش انتخاب ساعت برندهای زیادی فعال هستند امااااا باز هم من میرم سمت ژاپن و سوئیس که ژاپنی ها به ترتیت citizen - casio - orient و برای سوئیس ها omega - rulex - swatch هستند.


در بخش لوازم خونگی خب این بخش به 2 قسمت تقسیم میشن هم ریز هم درشت - درشت مثل فر و یخچال و ... و ریز هم مثل آبمیوه گیری - چرخ گوشت - گوشت کوب برقی و ....

در بخش درشت من بوش و میله رو میپسندم که هر 2 آلمانی هستند و خب تعریف لازم نیست بکنیم از کیفیت محصولات آلمانی.

و در بخش لوازم خانگی ریز هم من بی برو برگرد برند تفال رو انتخاب می کنم که دیگه معرف حضور همتون می باشد که ساخت فرانسه هست و من یادمه از قدیم که با خانوادم زندگی می کردم مادرم همیشه اتو تفال می خرید و زمانی هم که من رفتم خونه خودم همیشه میگفت خرید اتو تفال یادت نره که دیگه من و کشتهههه بود!!! :)))

البته تفال تو زمینه لوازم خانگی ریز همه چی داره و اکثر لوازم من هم تفال هست.


در بخش نوشابه هم انتخام اول کوکا کولا هست و خب بعدش پپسی ولی الویتم کوکا هست البته اینم بگم زمزم هم با این نوشابه شیشه ای های قدیمیش اصلا من و 2 دل کرده :))) ولی فکر نکنید نوشابه های خارج از ایران طعم متفاوتی دارند ما تو این زمینه داریم دوشادوش کوکا میریم جلو

یکم اگر بیشتر زوم بشیم به تکنولوژی در بخش پردازنده ها در بخش پردازنده مرکزی انتخابم intel و در بخش گرافیکی nvidia می باشد.

در بخش ادکولون هم من هرمس و چنل رو انتخاب میکنم که واقعا خاص هستند و خیالتون راحته که بوی عطر تا ساعت ها روی لباستون میمونه.

در بخش فیلم سازی های خارجی که انتخاب netflix و hbo هست .


در بخش بازیگرهای ایرانی در دسته بندی طنز من رضا عطاران و مهران مدیری رو انتخاب می کنم

در دسته بندی جدی شهاب حسینی - پیمان معادی - نوید محمدزاده .

انتخاب مرورگر برای وبگردی کروم و موزیلا هست البته اپرا هم عالیه!

کشوری که دوست دارم بهش سفر کنم مالدیو هست به خاطر مناظر بی نظیرش - شهری که دوست دارم بهش سفر کنم هاوایی هست - کشوری که دوست دارم بهش مهاجرت کنم آمریکا هست و شهری که دوست دارم در ایران در اون زندگی کنم کیش هست که فوق العاده دوسش دارم.


در در آخر لازم میدونم بگم من علاقه خاصی هم به برند هوندا دارم یادتونه که بالاتر هم گفتم انتخاب اولم ژاپن هست.




برندبهترین هاسونیتفالکیش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید