ویرگول
ورودثبت نام
علی زارعی
علی زارعی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

چگونه دوران بازنشستگی رو سر کنیم

تقریبا 5 سالی از دوران یازنشستگیم میگذرد عضو گرو تلگرام بازنشستگان هم شرکتی خودم نیز هستم اما اونجا هم فقط مطالب سیاسی و حقوق و ردد دل و...درداینا رو میگن ب مدتی تصمیم گرفتم به روستا برم و اونجا مشغول بشم اما 6 ماه رفتم و چون سالها از محل زادگاهم دور بودم اخلاق و رفتا اونا رو نمیدونستم بنابراین بهام حسادت میکردن و...خلاصه قصد کارهای خلاقانه ای براشون داشتم اما حالا هر چه بود نشد وبنابراین به اصفهلان برگشتم وشغل دوم بورس انتخاب کردم خوب بود اما من آدمی نیستم یکجا بشینم در شبکه های اجتماعی فعال بودم و حشدم

...تاینکه یک روز در اینترنت سرچ میکردم وبا ویرگول آشنا شدما و تصمیم گرفتم منم بنویسم که چی بلدم...سرتون درد نیارم دوست دارم پلتفرمی برای 80 هزار بازنشسته صنعتی که قبلا در آن کار میکردم سم و بسازم اما نمیدونستم از کجا شروع کنم ام ا خواستن توانستن است

بنابراین در ویرگول مطالب دوستان رو مطالعه میکردم که با مطلب مهدی آشنا شدم که نوشته بود چگونه کسب و کار خود رو پیدا کنید..خلاصه اگر کارم بگیرد و این پلتفرم رو بسازم کار بزرگی انجام داده اتمم..و از دوستان خوبم میخواهم کمکم کننان..یادم رفت بگم من مدیریت صنعتی خوندم و بورس بلدم و کامپیوتر خوب لبلدم وبرنامه ریزی و هدف گذاری رو هم بلدم و میتوانم عده ای رو راهبری کنمد

صندوقبازنشستگانپلتفرمکامپیوتراستارتاپ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید