ویرگول
ورودثبت نام
ابر رایانه
ابر رایانه
خواندن ۳ دقیقه·۳ ماه پیش

بررسی جزییات ساده پردازش موازی

امروز ما به دنبال یک مفهوم پیشرفته‌تر برای میکس هستیم که از پردازش موازی استفاده می‌کند.

مهره‌های زمانی در توضیحات در صورتی که می‌خواهید به هر کدام از آن‌ها بپردازید، اما از نظر اولیه، پردازش موازی به سادگی زمانی است که شما آهنگ یا ضبط خود را دارید و می‌توانید یک فکس به آن اضافه کنید. یک کپی از آن آهنگ نیز ایجاد می‌کنید و بارگذاری را اضافه می‌کنید. از جلوه‌ها و پردازش‌های دیگر استفاده کرده و بعداً آن را با آهنگ اصلی ترکیب می‌کنید که کنترل زیادی به شما می‌دهد. اما زمانی که ما به داخل شیرجه می‌زنیم، بسیار منطقی‌تر خواهد بود، بنابراین بیایید همین الان این کار را انجام دهیم. از FL Studio 20استفاده کنید، اما این تکنیک در هر نرم‌افزار می‌کند، بنابراین باید بتوانید اولین چیزها را دنبال کنید.


اینجا به رنگ خاکستری و من همه آنها را به درام باس ارسال کرده‌ام تا برخی افکت‌ها را اضافه کنند، بنابراین لزوماً چیزی اشتباه به نظر نمی‌رسد.

کرانچ:می‌خواهم با چیزهایی آزمایش کنم اکنون، می‌توانم به سادگی افکت‌ها را مستقیماً به درام باس اضافه کنم. ایرادی ندارد که میکس‌های حرفه‌ای این کار را انجام دهند که همیشه دلیل اینکه من نمی‌خواهم این کار را انجام دهم، این است که من کمی نگران این هستم که بیش از حد فشرده کنم و واقعاً آن درام باس را بیش از حد خرد کنم. بنابراین اولین کاری که می‌خواهم انجام دهم، یک کانال خالی کاملاً جدید بگیرم، بنابراین فقط 19 اینجا، شیفت را نگه می‌دارم و می‌خواهم با ماوس اسکرول کنید و آن را درست در کنار درام باس خود بیاورم.


بنابراین اینجاست که درام‌هایم را به کانال 2 فرستادم و می‌توانید ببینید که همه آن‌ها به استاد می‌روند، اما من می‌خواهم چه کار کنم؟ این است که یک کپی موازی ایجاد کنم، بنابراین فقط یک کپی دیگر را در کنار آن قرار دهید. ابتدا نام کانال 2 را تغییر می‌دهم، کلیک وسط می‌خواهم نام آن را درام Comm برای فشرده‌سازی درام تغییر دهم، سپس دوباره کانال اصلی خود را انتخاب می‌کنم. حالا می‌روم پایین. در پایین اینجا، اکنون می‌توانم به سادگی مسیر این آهنگ را انتخاب کنم که کاملاً کار می‌کند، اما اگر مسیر 2 را انتخاب کنم، این آهنگ نمی‌تواند تراک فشرده را به صورت انفرادی اجرا کند. باید همزمان به آهنگ اصلی و فشرده گوش کنم، بنابراین من در واقع یک ترفند متفاوت برای انجام زنجیره جانبی به این آهنگ انجام می‌دهم، سپس دوباره به کانال درام برمی‌گردم. حالا اگر به اینجا بروید، افزونه‌ای به نام بوی میوه‌ای اضافه می‌کنم. باید در بخش افزایش میوه ای ارسال کنید. کاری که این کار انجام می‌دهد، این است که فقط یک کپی از صدا را به آهنگ دیگری می‌فرستد که شما آن را به آن پیوند داده‌اید.


اگر در این کادر گزینه "send to drum comp" را انتخاب کنم، اکنون از این نقطه صدا را ارسال می‌کند. در میکسر مستقیماً به این کانال فشرده در اینجا بروید. بنابراین اگر من فقط play را فشار دهم و فقط درام‌ها را به صورت انفرادی انجام دهم، می‌شنوید که همه چیز چند برابر سیگنال اصلی است که دقیقاً یکسان است، اما واقعیت جادویی زمانی اتفاق می‌افتد که من افکت‌ها را اضافه می‌کنم. این اسلات انتخاب شده را گرفتم و یک کمپرسور اضافه کرده‌ام TDR kotelnyk. این یک کمپرسور واقعاً خوب است، نسخه رایگان آن هم عالی است، بنابراین اکنون با روشن کردن این کمپرسور، کانال اصلی درام را قطع می‌کنم، و سپس درام کامپ را بالا می‌کشم و پارامترها را می توانیم در این خصوص در نظر بگیریم.

ttps://shabihsazan.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87/

پردازش موازیمیکسپردازشموازیپردازش های موازی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید