ویرگول
ورودثبت نام
ابر رایانه
ابر رایانه
خواندن ۱ دقیقه·۲۲ روز پیش

مقدمه ای بر کارت های گرافیک رندرینگ

با سلام به همگی، من مایک هستم از خدمات استودیوی مدیامن، و در کانال ما دوست داریم این شکاف بین محتوای خلاقانه و الزامات فنی را پر کنیم.


امروز در مورد مقایسه‌ی GPUها در ایستگاه‌های کاری و بازی صحبت می‌کنم، اما قبل از شروع، خواهش می‌کنم که با لایک و فالو کردن کانال به رشد آن کمک کنید. همچنین، حتماً در نوتیفیکیشن‌ها عضو شوید تا از ویدیوهای جدید من باخبر شوید. همچنین، به سرور گفتگوی Discord ما هم سر بزنید و اگر کانال من را دنبال کرده‌اید، می‌دانید که این کار را انجام داده‌ام.


من تجربه‌های زیادی با GPUها و برنامه‌هایی مانند Maya، Blender، 3ds Max، و Cinema 4Dدارم، بنابراین امروز می‌خواهم در مورد عملکرد و تفاوت‌های بین GPUهایی مانند A6000 و RTX 3090صحبت کنم. امیدوارم که این تحلیل به شما کمک کند تا بهترین تصمیم را در خرید GPUهای خود بگیرید.


درایورهای استودیو برای کار با این برنامه‌ها گواهینامه دارند، اما این به معنای حل مشکلات نیست و بررسی‌ها نشان می‌دهد که وقتی درایور استودیو برای کارت‌های گرافیک ایستگاه کاری ارائه می‌شود، بهبودهایی در کارت‌های گرافیک GeForce نیز اعمال می‌شود.

ttps://shabihsazan.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87/

کارت گرافیککارت گرافیک رندرینگکارتهای گرافیک با کیفیتکارت های با کیفیت گرافیک رندرینگرندرینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید