ویرگول
ورودثبت نام
علی شیرخانی
علی شیرخانی
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

مینی دوره عامل ارزش ها

داشتم فصل دوم از اولین دورم آماده می کردم که در مورد ارزش ها ، خب رفتم مطالعات جامع تری شروع کردم و دیدم واقعا یه حلقه گمشده در زندگی ما ها هست اجازه بدید در ادامه کامل تر توضیح بدم

تعریف ارزش چی : ما در زندگی یکسری نیاز داریم مثل گرسنگی اون نیاز با خواسته براورده می شه غذا خوردن می شه خواسته حالا ارزش تعیین می کنه چگونه خواسته ما بر طرف بشه مثلا ارزش من زندگی سالم پس یه رژیمی دارم حاضر نیستم هر غذایی بخورم خط قرمز هایی دارم حالا اگه از خط قرمز ها عبور کنم و غذا بخورم آیا نیاز من برطرف نمی شه ؟ چرا بر طرف می شه ولی احساس خوبی نداره حس بدی داری همه ما ارزش هایی داشتیم که گاهی خواسته و یا نا خواسته مجبور شدیم اونا زیر پا بزاریم و تجربه احساسی بد اون داشتیم

در نتیجه من به این فکر افتادم که یک مینی دوره در مورد ارزش ها درست کنم پیج اینستا خودم واقعا نیاز به چندتا مینی دوره تاثیرگذار داره .

البته من تا الان طبق تحقیقاتی که داشتم دو راه برای شناختن ارزش های خودمان وجود داره راه اول کارت های عامل ارزش ها که من اصلا توصیه نمی کنم واقعا روش سخت اعصاب خورد کنی و من شخصا ازش نتیجه نگرفتم راه دوم سیزده سوال های آقای دکتر جان دمارتینی که از مدرس های معروف و مطرح جهانی است که من قرار از اون روش استفاده کنم .

این مینی دوره به مناسب ایام محرم نذر آموزشی کردم

لینک دوره :https://www.aparat.com/v/iLcK4

لطفا نظرهاتون در مورد این دوره برام بنویسید

شبکه های اجتماعی :

تلگرام

اینستگرام

با تشکر

علی شیرخانی

مرداد ماه 1402




مینی دورهتغییر ارزشهاارزش انسانکوچینگروانشاسی
مدرس رشد و توسعه فردی دارای مدرک کوچینگ از ویدان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید