ویرگول
ورودثبت نام
علی اکبر ظهور
علی اکبر ظهور
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

بهترین راه نصب کردن pip در مک

راه های زیادی برای نصب کردن پکیج منیجر پایتون یا همون ( pip ) در سیستم عامل مک وجود داره ولی من امروز توی این مطلب بهترین و سریع ترین راه رو معرفی میکنم تا بتونید کار های پایتونی خودتون رو راه بندازید . این مطلب برای تمام کسانی که پایتون کار هستن و مک دارن مناسبه .

اگر دوست دارید با سیستم عامل های مرسوم و محبوب دنیا آشنا بشید و اون ها رو با هم مقایسه بکنید , روی این لینک کلیک کنید .

یک راه خیلی خیلی ساده برای نصب همه چیز در مک وجود داره و اونم استفاده از easy-install هستش که همونطور که اسمش روشه , همه چیز رو به راحتی نصب میکنه و شما با انجام یک مرحله میتونید که پیپ رو نصب کنید , دستور زیر رو دنبال کنید :

sudo easy_install pip

و تمام . این بهترین و ساده ترین راه نصب پیپ در سیستم عامل مک بود . امیدوارم این مطلب برای شما مناسب بوده باشه .


سالم وسلامت باشید . . .

مکپایتونpipmacکاربردی
محتوای کاربردی در زمینه برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار تولید میکنم و سعی میکنم تا تجربیات خودم رو مطرح کنم . صفحه لینکدین من : https://www.linkedin.com/in/aliakbarzohour/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید