ویرگول
ورودثبت نام
آموزش chatgpt و LLM ها
آموزش chatgpt و LLM ها
خواندن ۲۲ دقیقه·۳ ساعت پیش

بررسی هوش مصنوعی تغییر یافته: استفاده از هوش مصنوعی برای شکل‌گیری صدا در زمان واقعی

به عنوان یک تولید کننده محتوا یا حرفه ای رسانه، ارائه اجرای صدای متنوع و با کیفیت بالا می تواند فوق العاده چالش برانگیز باشد. صرف نظر از نقش‌های متعدد یا مدیریت بودجه‌های کم، هزینه استخدام صداپیشگان می‌تواند شما را سنگین کند.

اخیراً با Altered AI آشنا شدم ، یک پلتفرم خلاقانه که فناوری تغییر صدای باورنکردنی را ارائه می‌کند. این یک راه‌حل عالی هوش مصنوعی برای حرفه‌ای‌های رسانه است که به دنبال ساده‌سازی فرآیند تولید صوتی خود با شکل‌گیری هم‌زمان، شبیه‌سازی صدای یکپارچه ، و ابزارهای قوی پس از تولید هستند!

در این بررسی تغییر یافته هوش مصنوعی، مزایا و معایب آن، چیستی آن، برای چه کسانی بهترین است و طیف وسیعی از ویژگی‌های آن را مورد بحث قرار می‌دهم. سپس، به شما نشان خواهم داد که چگونه از هوش مصنوعی تغییر یافته برای شکل‌دهی هم‌زمان، تبدیل متن به گفتار و ویرایش صدا استفاده کردم .

من مقاله را با مقایسه هوش مصنوعی تغییر یافته با سه گزینه برتر خود ( ElevenLabs ، Murf و Lovo.ai ) به پایان می برم. هدف این است که بدانید آیا هوش مصنوعی تغییر یافته برای شما مناسب است یا خیر!

هوش مصنوعی تغییر یافته ابزارهای پیشرفته مدولاسیون صدا ، از جمله تغییر صدا و شبیه سازی در زمان واقعی را فراهم می کند. این یک انتخاب عالی برای پروژه های رسانه ای پویا است. با این حال، رابط آن ممکن است برای مبتدیان پیچیده باشد، و تغییر شکل صدای بلادرنگ ممکن است با تاخیر مواجه شود.

📷

مزایا و معایب

  • ابزارهای پیشرفته مدولاسیون صدا، از جمله تغییر صدا در زمان واقعی و شبیه سازی صدا.
  • تبدیل متن به گفتار بصری برای صداگذاری واقعی و خلق شخصیت.
  • شکل‌گیری صدا در زمان واقعی برای تغییرات پویا.
  • صداهای سفارشی بسازید یا صدای بازیگران معروف را تکرار کنید.
  • AI Voice Cleaner برای بهبود کیفیت صدا و گفتگوی یکپارچه.
  • رابط کاربری آسان برای خروجی سریع و حرفه ای.
  • عروسک گردانی صوتی به طور منحصر به فردی عملکرد انسان را با هوش مصنوعی ترکیب می کند.
  • برای محافظت از حریم خصوصی و بیان خلاق عالی است.
  • ابزارهای قوی پس از تولید برای پروژه های رسانه ای.
  • طرح رایگان با ذکر منبع در دسترس است.
  • شکل‌گیری صدا در زمان واقعی ممکن است تاخیر داشته باشد.
  • این رابط ممکن است برای مبتدیان فنی باشد.
  • شما باید تغییر دهنده صدای بلادرنگ را دانلود کنید.
  • تغییر صدا در زمان واقعی فقط برای کاربران ویندوز در دسترس است.
  • هنگام تولید صداهای هوش مصنوعی باید توکن ها را خرج کنید.

هوش مصنوعی تغییر یافته چیست؟

Altered AI یک پلت فرم ایجاد محتوای صوتی است که از فناوری منحصر به فرد برای تغییر، شبیه سازی و ایجاد عملکردهای صوتی منحصر به فرد با استفاده از ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی استفاده می کند. دارای ۲۰ صدای حرفه ای و ۸۰۰+ صدای رایج است تا بتوانید صدای خود را به سبک ها، لهجه ها و جنسیت های مختلف در زمان واقعی تغییر دهید! این در درجه اول برای تولید رسانه، ارتباطات بلادرنگ و کارهای پس از تولید طراحی شده است.

در اینجا برخی از ویژگی های Altered Studio ارائه شده است:

  • شکل گیری صدا
  • تبدیل متن به گفتار
  • شبیه سازی صدا
  • تمیز کردن صدا
  • تغییر صدا در زمان واقعی

هوش مصنوعی تغییر یافته از هوش مصنوعی مولد برای بهبود صداگذاری و کشف مرزهای جدید در داستان سرایی صوتی استفاده می کند. آنها همچنین با تضمین حفاظت از حقوق دیجیتال و جلوگیری از سوء استفاده از فناوری، اخلاق را بسیار جدی می گیرند .

هوش مصنوعی تغییر یافته برای چه کسانی بهتر است؟

هوش مصنوعی تغییر یافته ابزاری مفید برای بسیاری از متخصصان مختلف است. با این حال، انواع خاصی از افراد بیشترین سود را از استفاده از آن می برند.

در اینجا Altered AI برای چه افرادی بهترین است و چند نمونه از نحوه استفاده آنها از آن:

  • پادکست‌ها می‌توانند از هوش مصنوعی تغییر یافته برای ایجاد صدای شخصیت‌های منحصربه‌فرد و بهبود کیفیت صدا با پاک‌کننده صدا استفاده کنند. آنها همچنین می توانند از ابزارهای دستکاری صدا برای ایجاد اجراهای صوتی با کیفیت بالا استفاده کنند، که برای داستان سرایی پادکست جذاب ضروری است .
  • سازندگان محتوا مانند YouTubers می توانند از هوش مصنوعی تغییر یافته برای متنوع کردن محتوای صوتی خود و ساده کردن ویرایش استفاده کنند. آن‌ها می‌توانند صداهای واقعی را برای ویدیوها ایجاد کنند و تغییراتی در ویرایشگر ایجاد کنند تا با دید خود مطابقت داشته باشد.
  • تولیدکنندگان کتاب های صوتی می توانند از هوش مصنوعی تغییر یافته برای ایجاد روایت هایی با صدای طبیعی و حفظ ثبات صدا استفاده کنند. ویژگی تبدیل متن به گفتار دارای سبک‌های صوتی عالی برای داستان‌گویی است، مانند «Narration» و «Whisper». آنها همچنین می توانند از ابزار Voice Cloning برای تولید کتاب های صوتی با کیفیت بالا و بدون نیاز به صداپیشگان سنتی استفاده کنند.
  • توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی می‌توانند از هوش مصنوعی تغییر یافته برای اجرای صدای شخصیت با کیفیت بالا برای ساده‌سازی تولید استفاده کنند. Altered باعث دموکراتیزه شدن توسعه بازی به جلو می شود!
  • فیلمسازان می‌توانند از هوش مصنوعی تغییر یافته برای بهبود اجرای صدا و ویرایش‌های خلاقانه برای بهبود فرآیند بازیگری برای سازندگان صدا استفاده کنند. به عنوان مثال، آنها می توانند از ویرایشگر برای اضافه کردن سکوت ها برای تنظیم سرعت گفتگو استفاده کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند از میان صداهای هوش مصنوعی مختلف، لهجه‌هایی را که به بهترین وجه با داستانشان مطابقت دارد، آزمایش کنند.
  • انیماتورها می توانند از هوش مصنوعی تغییر یافته برای ایجاد صداگذاری با کیفیت بالا برای شخصیت های خود استفاده کنند. آنها می توانند با احساسات، لهجه ها و لحن های مختلف آزمایش کنند تا صدای مناسب برای هر شخصیت را پیدا کنند!
  • تولیدکنندگان رسانه می توانند از هوش مصنوعی تغییر یافته برای ساده سازی تولید صدا در پروژه های رسانه ای استفاده کنند. با هوش مصنوعی تغییر یافته، آنها می توانند به سرعت صدا را تمیز کنند، صدای شخصیت های منحصر به فرد ایجاد کنند، و موسیقی متن صیقلی ارائه دهند.
  • بازاریابان و تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از هوش مصنوعی تغییر یافته برای ایجاد محتوای صوتی جذابی که با مخاطب هدفشان طنین‌انداز می‌کند، استفاده کنند. به عنوان مثال، آنها می توانند صداهای همسو با برند را برای تبلیغات و کمپین های رسانه های اجتماعی ایجاد کنند تا صدایی ثابت و حرفه ای ایجاد کنند.
  • گیمرهای آنلاین و پخش‌کننده‌های زنده می‌توانند از هوش مصنوعی تغییریافته برای اضافه کردن سرگرمی و هیجان به استریم‌ها و شخصیت‌های درون بازی خود با تغییرات صدای بلادرنگ استفاده کنند. در زمان واقعی، آنها می‌توانند بین کاراکترها یا لهجه‌های مختلف در طول پخش جریانی جابه‌جا شوند تا بینندگان را سرگرم کنند و آنها را برای مدت طولانی‌تری درگیر نگه دارند.
  • مربیان زبان می توانند از هوش مصنوعی تغییر یافته برای ارائه نمونه های تلفظ خاص به دانش آموزان استفاده کنند. به عنوان مثال، آنها می توانند از ویژگی های تبدیل متن به گفتار و ترجمه برای آموزش زبان ها با ارائه مثال های صوتی خاص استفاده کنند.
  • مربیان شرکتی می توانند از هوش مصنوعی تغییر یافته برای ایجاد مواد آموزشی واضح و جذاب با صداگذاری ثابت استفاده کنند. آنها می توانند به سرعت صدای حرفه ای را برای ارائه ها و جلسات آموزشی تولید کنند و از ارتباطات موثر در سراسر شرکت اطمینان حاصل کنند.

ویژگی های کلیدی هوش مصنوعی تغییر یافته

هوش مصنوعی تغییر یافته کاربر پسند و مملو از ابزارهایی برای شبیه سازی صدای هوش مصنوعی، تغییر صدا در زمان واقعی و ویرایش پیشرفته صدا است. این فرآیند ایجاد صدا را ساده می‌کند و به سازندگان در همه سطوح اجازه می‌دهد تا صداهای منحصربه‌فرد و صداگذاری عالی بسازند.

در اینجا ویژگی های کلیدی Altered AI آمده است:

  • تغییر صدا برای تولید رسانه: با استفاده از فناوری پیشرفته گفتار به گفتار، صدای خود را به صداهای واقعی و شبیه به انسان تبدیل کنید. سبک‌ها و لهجه‌های آوازی مختلفی مانند آمریکایی یا بریتانیایی را دریافت خواهید کرد. این ابزار به سازندگان اجازه می‌دهد از صداهای مختلف استفاده کنند و به یک نفر امکان می‌دهد چندین شخصیت را بازی کند و به راحتی بین زبان‌ها و لهجه‌ها جابجا شود.
  • تغییر صدا برای زمان واقعی: تغییر صدا در زمان واقعی تغییر شکل صدا را با کمترین تأخیر و کاهش نویز داخلی ارائه می دهد. شما می توانید صدای خود را در زمان واقعی تغییر دهید و در عین حال تونالیته و خمش را حفظ کنید. این به عنوان یک میکروفون مجازی عمل می کند و به شما این امکان را می دهد تا صداهای جدید را بپذیرید، سبک های صحبت را تغییر دهید، و از هویت خود در پلتفرم های مختلف مانند Discord و Zoom و هنگام اجرای بازی های ویدیویی مانند Fortnite محافظت کنید.
  • تبدیل متن به گفتار ممتاز: با بیش از 700 صدای شخص ثالث، به صدای واقعی هوش مصنوعی برای صداپیشگان حرفه ای دسترسی پیدا کنید. هر صدا دارای سبک‌های گفتاری و صداهای قابل تنظیم است! متن به گفتار را برای محتوای مقیاس‌پذیر با Voice Morphing ترکیب کنید تا رندرهایی عالی داشته باشید، همه در یک رابط کاربر پسند.
  • شبیه سازی صدا: کلون های نامحدود، با کیفیت بالا، خصوصی و مقرون به صرفه از صدای خود ایجاد کنید. شما هرگز مجبور نخواهید بود دوباره برای هر صدا برای استعداد انسانی هزینه کنید! این شبیه‌سازی‌های صوتی در کلاس هالیوود هستند و از یک رابط دسکتاپ ساده استفاده می‌کنند که تمام جنبه‌های ویرایش و پردازش صدا را انجام می‌دهد.
  • AI Voice Cleaner: از هوش مصنوعی برای حذف بدون دردسر نویز پس‌زمینه، پرکننده‌های صوتی و مصنوعات دهان استفاده کنید و در عین حال سرعت دیالوگ را برای صدایی صاف و حرفه‌ای بهینه کنید. برای ضبط صیقلی و بدون نویز در هر محیطی از تمیز کردن صدای بدون دردسر با یک کلیک لذت ببرید!
  • ویرایشگر صدا: پلتفرم ویرایشگر صوتی جامع Altered Studio در وب و دسکتاپ در دسترس است. برای کارهای اساسی و پیچیده عالی است. ویرایشگر تغییر یافته ابزارهای پیشرفته مانند شکل‌گیری صدا، تبدیل متن به گفتار و رونویسی را برای بهبود صداهای روباتیک ادغام می‌کند. همچنین دارای ویژگی هایی مانند میکسر یکپارچه، تاریخچه قابل ویرایش، و ادغام گوگل درایو است که تکمیل پروژه های صوتی خود را آسان می کند!
  • صداهای سفارشی: صداهای سفارشی ارائه شده توسط Altered AI تکرار صدای درجه یک هالیوود برای پروژه ها هستند، حتی از ضبط های قدیمی. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حداقل 30 دقیقه صدای تمیز ارائه دهید. از آنجا، یک کلید خصوصی برای ترکیب ایمن محتوای صوتی خود بدون نیاز به استودیو ضبط دریافت خواهید کرد! این ابزار برای حفظ صدای شما یا ایجاد یکی برای برند شما عالی است.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی تغییر یافته

در اینجا نحوه استفاده من از هوش مصنوعی تغییر یافته برای شکل‌گیری بی‌درنگ، تبدیل متن به گفتار و ویرایش صدا آمده است:

  1. برای هوش مصنوعی تغییر یافته ثبت نام کنید
  2. Start Real-Time را انتخاب کنید
  3. دانلود Altered Studio برای ویندوز
  4. Start Real-Time را در برنامه Windows انتخاب کنید
  5. ورودی و خروجی خود را انتخاب کرده و روشن کنید
  6. مدل هوش مصنوعی و سبک صدای خود را انتخاب کنید
  7. تنظیمات پیشرفته را تنظیم کنید
  8. متن به گفتار را انتخاب کنید
  9. یک صدای هوش مصنوعی را انتخاب کنید
  10. Style و Tempo را تنظیم کرده و Generate را انجام دهید
  11. پیش نمایش صدای شما
  12. صدا را به ویرایشگر هوش مصنوعی صادر کنید
  13. رونویسی صدا
  14. منبع بلوک صوتی را انتخاب کنید
  15. اعمال و ویرایش جلوه ها

مرحله ۱: برای هوش مصنوعی تغییر یافته ثبت نام کنید

من با رفتن به صفحه اصلی Altered AI و انتخاب «Get Altered Studio for Free» شروع کردم.

مرحله 2: Start Real-Time را انتخاب کنید

Altered پس از ثبت نام در نسخه آزمایشی رایگان، مرا به داشبورد خود برد! در مرکز، می توانم کارهای زیر را انجام دهم:

  • کلون های صوتی ایجاد کنید.
  • صدای من را در زمان واقعی تغییر دهید.
  • ضبط های صوتی را به یکی از مجموعه صداهای انتخاب شده توسط هوش مصنوعی تغییر یافته تبدیل کنید.
  • تبدیل متن به گفتار در سبک ها و اجراهای مختلف.

همچنین می‌توانم ویرایشگر صدا را باز کنم:

  • فایل های صوتی را رونویسی کنید و فایل های زیرنویس ایجاد کنید.
  • صدا را با پاک کننده صوتی AI تمیز کنید.
  • وارد کردن و ویرایش صدا از فیلم ها با جلوه های مختلف.
  • با دوبله صوتی صدا را به زبان های دیگر ترجمه کنید.
  • TTS و Voice Morphing را با هم ترکیب کنید.
  • افکت ها را روی صدا اعمال کنید.

من بیشتر علاقه مند بودم که صدایم را در زمان واقعی تغییر دهم، بنابراین “Start Real-Time” را در زیر “Real-Time Morphing” انتخاب کردم.

مرحله 3: Altered Studio را برای ویندوز دانلود کنید

Real-Time Morphing من را ملزم به دانلود تغییر صدا در زمان واقعی (در دسترس برای ویندوز) کرد. من “دانلود استودیو تغییر یافته برای ویندوز” را انتخاب کردم.

مرحله 4: Start Real-Time را در برنامه Windows انتخاب کنید

نسخه دانلود شده ویندوز Altered Studio شبیه نسخه مرورگر بود. پس از دانلود Altered Studio در رایانه و ورود به سیستم، «Start Real-Time» را در قسمت «Real-Time Morphing» انتخاب کردم.

مرحله ۵: ورودی و خروجی خود را انتخاب کرده و روشن کنید

انتخاب «شروع زمان واقعی» من را به استودیوی تغییر یافته برد، جایی که می‌توانم صدایم را تغییر دهم!

در بالا، مطمئن شدم که ورودی و خروجی صحیح دستگاهم را دارم (“میکروفون” و “هدفون”). سپس دکمه «روشن کردن» را انتخاب کردم.

مرحله ۶: مدل هوش مصنوعی و سبک صدای خود را انتخاب کنید

اکنون می‌توانم مدل هوش مصنوعی را برای تغییر صدایم انتخاب کنم! شش مدل برای انتخاب وجود داشت که هر کدام دارای چهار سبک صحبت بودند: بازی، زمزمه، فریاد و طبیعی.

مرحله ۷: تنظیمات پیشرفته را تنظیم کنید

برای دسترسی به تنظیمات فنی بیشتر می‌توانم نماد چرخ‌دنده را در بالا سمت راست بزنم.

شنیدن صدای تغییریافته من در زمان واقعی و ایجاد صدایی شبیه افراد مختلف در سبک های مختلف بسیار سرگرم کننده بود. با این حال، متوجه شدم که خروجی کمی تأخیر دارد (اگرچه این می تواند کامپیوتر من باشد)، و اگر تنظیمات پیشرفته تری برای تنظیم زیر و بم، لحن و غیره وجود داشت، خوب بود.

مرحله ۸: متن به گفتار را انتخاب کنید

بعد، می‌خواستم ببینم ویژگی متن به گفتار Altered AI چیست. من به نوار پیمایش در سمت چپ رفتم و “Text-to-Speech” را انتخاب کردم.

مرحله ۹: صدای هوش مصنوعی را انتخاب کنید

من با انتخاب یکی از صداهای هوش مصنوعی که در دسترسم بود شروع کردم.

با انتخاب “+” در کنار مدل ها، پنجره ای باز شد که در آن تعداد صداهای بیشتری برای انتخاب وجود داشت!

مرحله 10: Style و Tempo را تنظیم کنید و Generate کنید

پس از انتخاب صدای تغییر یافته هوش مصنوعی، متنی را در قسمت خالی پایین تایپ کردم. من همچنین سبک را انتخاب کردم و سرعت را تنظیم کردم. سبک های صدای زیادی برای انتخاب وجود داشت!

زمانی که از فیلمنامه، سبک و سرعتم راضی بودم، Generation را زدم! تولید صدای من 72 توکن از 10000 دلاری که به من داده شد هزینه داشت.

مرحله ۱۱: پیش‌نمایش صدای شما

چند ثانیه بعد، هوش مصنوعی تغییر یافته صدای من را تولید کرد! دکمه پخش را زدم تا گوش کنم. به اندازه کافی واقع بینانه به نظر می رسید، اما همچنان می توانید بگویید که با هوش مصنوعی تولید شده است. برای اینکه واقعی تر به نظر برسد، صدا را با ویرایشگر تغییر یافته ویرایش کردم!

مرحله ۱۲: صدا را به ویرایشگر هوش مصنوعی صادر کنید

در سمت راست، می‌توانم صدای AI تولید شده را به ویرایشگر صادر کنم، آن را دانلود یا حذف کنم. من می‌خواستم ببینم ویرایشگر هوش مصنوعی تغییر یافته چه چیزی را ارائه می‌دهد، بنابراین نماد را در زیر «Open» انتخاب کردم.

مرحله ۱۳: رونویسی صدا

Altered بلافاصله مرا به ویرایشگر صدای استودیو برد! در وسط چند گزینه برای رونویسی فایل، درج یک ضبط جدید، تبدیل متن به گفتار یا سکوت وجود داشت.

انتخاب “ترانویسی” یک رونویسی از صدای من در عرض چند ثانیه ایجاد کرد! می‌توانم رونویسی را با زدن نماد «صادرات» صادر کنم.

مرحله ۱۴: بلوک صوتی منبع را انتخاب کنید

انتخاب بلوک صوتی منبع فاش شد گزینه‌هایی برای تغییر شکل صدایم، تبدیل گفتار به متن یا برعکس و جلوه‌های بیشتر (مورف، گفتار به متن، ترجمه، تبدیل متن به گفتار، نمونه‌برداری مجدد، حذف‌کننده هوش مصنوعی، صدای هوش مصنوعی پاک کننده و میکسر).

مرحله ۱۵: اعمال و ویرایش جلوه ها

هر زمان که یک افکت اضافه کردم، در پانل “تاریخچه” ظاهر می شود. من می‌توانم روی هر افکتی کلیک راست کنم تا آن را حذف کنم و جلوه را در پانل “Properties” در سمت راست اعمال و ویرایش کنم.

به عنوان مثال، من بلوک را انتخاب کردم و “Morph Selection” را زدم. “Morph” در پانل “History” ظاهر شد.

در قسمت «Properties»، می‌توانم نماد «+» را بزنم تا شروع به اضافه کردن صداها برای شروع شکل‌گیری شود. سپس می‌توانم صدا را مطابق میل خودم استایل کنم و «Synthesize» را بزنم تا صدایم را مطابق تنظیماتم تغییر دهم. نمونه‌های من در پانل “Properties” ظاهر می‌شوند، جایی که می‌توانم یکی را که بیشتر دوست دارم انتخاب کنم.

به طور کلی، هوش مصنوعی تغییر یافته ویژگی‌های شکل‌گیری صدا، تبدیل متن به گفتار و ویرایش صدا را در زمان واقعی قوی ارائه می‌دهد. با این حال، من متوجه شدم که شکل‌گیری بی‌درنگ گاهی با تاخیر مواجه می‌شود، و ویرایش صدا بسیار فنی است. علیرغم برخی محدودیت‌ها، سرگرم‌کننده و همه‌کاره است و آن را به انتخابی محکم برای آزمایش فناوری صدای هوش مصنوعی تبدیل می‌کند!

۳ جایگزین برتر هوش مصنوعی

در اینجا بهترین جایگزین های هوش مصنوعی تغییر یافته است که من امتحان کرده ام و توصیه می کنم در نظر بگیرید.

Eleven Labs

اولین جایگزین تغییر یافته هوش مصنوعی که من توصیه می کنم ElevenLabs است. پس از استفاده از آن و مقایسه آن با جایگزین های موجود در بازار، متوجه شدم که انسانی ترین صداهای هوش مصنوعی را که شنیده ام ارائه می دهد. این ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی را با یک رابط کاربری آسان ترکیب می‌کند و آن را به یک تولیدکننده صوتی عالی متن به گفتار و هوش مصنوعی برای مبتدیان و حرفه‌ای‌ها تبدیل می‌کند.

ElevenLabs و Altered AI در مدولاسیون صوتی پیشرفته و تبدیل متن به گفتار برتری دارند. آنها هر دو ابزارهای پویا را برای شکل‌گیری صدای بلادرنگ و صداگذاری واقعی ارائه می‌دهند. با این حال، ElevenLabs با رابط بصری خود برای ایجاد سریع صداهای حرفه ای متمایز است. به طور کلی، استفاده از ElevenLabs بسیار راحت‌تر از هوش مصنوعی تغییر یافته بود. همچنین دوبله صوتی را ارائه می دهد که هوش مصنوعی تغییر یافته فاقد آن است.

در حالی که ElevenLabs رابط بصری تری دارد، Altered AI ابزارهای پس از تولید قوی تری دارد که برای پروژه های رسانه ای عالی هستند. همچنین تغییرات صدای بلادرنگ را برای بازی های آنلاین و استریم ارائه می دهد.

اگر به دنبال ابزاری با کاربری آسان با دوبله قدرتمند متن به گفتار و صدا هستید، با ElevenLabs همراه باشید. با این حال، اگر به ابزارهای قوی پس از تولید و مدولاسیون صدای بلادرنگ برای بازی و استریم نیاز دارید، هوش مصنوعی تغییر یافته بهترین گزینه است!

مرف

دومین جایگزین تغییر یافته هوش مصنوعی که من توصیه می کنم مورف است. من مورف را به دلیل سادگی و سرعتی که به من امکان می دهد صداهای با کیفیت بالا ایجاد کنم، دوست دارم. همچنین دارای طیف گسترده ای از صداها در چندین زبان، ویرایش آسان صدا، و قابلیت ادغام با ابزارهایی مانند Canva و Google Slides به صورت یکپارچه است.

Murf and Altered AI مدولاسیون صوتی پیشرفته و ابزارهای تبدیل متن به گفتار را ارائه می دهد. با این حال، تغییر صدا در زمان واقعی Altered AI آن را برای پروژه های رسانه ای پویا و تعاملی بهتر می کند.

در همین حال، Murf برای ایجاد صداهای حرفه ای به سرعت و به راحتی عالی است. هر دو پلتفرم تمیز کردن صدا را ارائه می دهند، اما هوش مصنوعی تغییر یافته مجموعه ای قوی تر از ابزارهای پس از تولید، به ویژه برای تولید رسانه ها دارد.

اگر به دنبال ابزاری برای تغییر صدای خود در زمان واقعی هستید، هوش مصنوعی تغییر یافته بهترین گزینه است. با این حال، Murf بهترین انتخاب برای یک پلت فرم قابل اعتماد و کاربر پسند برای ایجاد صداهای صیقلی با ادغام است.

Lovo.ai

آخرین جایگزین هوش مصنوعی تغییر یافته که من توصیه می کنم Lovo.ai است. این ابزار برای ارائه بیش از 500 صدای قابل تنظیم، گزینه های زبان و لهجه گسترده و صداهایی با صدای طبیعی عالی است.

Lovo.ai و Altered AI هر دو صداهای با کیفیت بالا و صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی را ارائه می دهند. با این حال، آنها نیازها و ترجیحات کمی متفاوت را برآورده می کنند.

Lovo.ai با کتابخانه گسترده خود با بیش از 500 صدا و 100 زبان متمایز است. اگر می خواهید به طیف گسترده ای از گزینه ها برای برنامه های کاربردی مختلف مانند بازاریابی و آموزش دسترسی داشته باشید، این یک انتخاب عالی است. رابط بصری و قابلیت‌های قدرتمند تبدیل متن به گفتار، آن را کاربرپسند کرده است، به‌ویژه برای مبتدیان.

از سوی دیگر، هوش مصنوعی تغییر یافته با ویژگی های تغییر صدا و شبیه سازی در زمان واقعی خود متمایز است. بیش از ۸۰۰ صدای رایج و ۲۰ گزینه حرفه ای را ارائه می دهد. برای تولید رسانه و تغییر شکل صدا در زمان واقعی مناسب است و دارای ویژگی های تمیز کردن صدا است.

در حالی که ابزارهای مدولاسیون صوتی پیشرفته Altered AI چشمگیر هستند، اما عموماً بیشتر برای کسانی که علاقه مند به تغییرات صدای بلادرنگ و صداگذاری هستند جذاب هستند. با این حال، ویژگی شکل‌گیری صدای بلادرنگ آن ممکن است با تاخیر مواجه شود و فقط برای کاربران ویندوز در دسترس است که می‌تواند محدود کننده باشد.

اگر به دنبال یک پلتفرم کاربر پسند برای ایجاد صداهای با کیفیت بالا و خروجی های تبدیل متن به گفتار احساسی هستید، Lovo.ai یک انتخاب عالی است! هوش مصنوعی تغییر یافته برای مدولاسیون پیشرفته صدای بلادرنگ و سبک های صدای حرفه ای بهترین است.

بررسی تغییر یافته هوش مصنوعی: ابزار مناسب برای شما؟

تجربه من با Altered AI سرگرم کننده و جالب بود. ابزار مورد علاقه من تغییر شکل صدای بلادرنگ بود، جایی که می توانستم صدای هوش مصنوعی را در زمان واقعی انتخاب و دستکاری کنم! هوش مصنوعی تغییر یافته همچنین دارای ویژگی های قوی پس از تولید بود که برای تولید رسانه و ایجاد محتوای پویا ایده آل است.

با این حال، من ویرایشگر را تا حدودی گیج کننده دیدم، و منحنی یادگیری شیب تری را برای مبتدیان نسبت به رقبای خود ایجاد کرد. همچنین، هنگام استفاده از ویژگی شکل‌گیری صدای بلادرنگ، تاخیری را تجربه کردم که ممکن است مشکلی ایجاد کند.

علی‌رغم این چالش‌ها، هوش مصنوعی تغییریافته به دلیل قابلیت‌های تغییر صدا و شبیه‌سازی قوی خود متمایز است. این یک انتخاب محکم برای حرفه ای هایی است که به راه حل های صوتی قابل اعتماد نیاز دارند.

اگر به نظر می رسد که هوش مصنوعی تغییر یافته برای شما مناسب نیست، در اینجا بهترین جایگزین های هوش مصنوعی تغییر یافته را پیشنهاد می کنم:

  • ElevenLabs : شبیه ترین صداهای هوش مصنوعی، قابلیت استفاده آسان از متن به گفتار و دوبله صوتی را ارائه می دهد.
  • Murf : صداگذاری با کیفیت بالا، ایجاد صدای سریع و ادغام با Canva و Google Slides را ارائه می دهد.
  • Lovo.ai : یک کتابخانه صوتی گسترده، گزینه های زبان و لهجه گسترده و یک رابط کاربر پسند ارائه می دهد.

از اینکه بررسی هوش مصنوعی تغییر یافته من را خواندید متشکریم! امیدوارم برای شما مفید بوده باشد.

هوش مصنوعی تغییر یافته یک طرح رایگان با مجوز Attribution ارائه می دهد. این شامل تغییر نامحدود صدا در زمان واقعی برای یک صدا، از جمله ویژگی های دیگر است. شما چیزی برای از دست دادن ندارید، پس چرا خودتان آن را امتحان نکنید و ببینید که چگونه آن را دوست دارید؟

سوالات متداول

آیا Altered Studio قانونی است؟

بله، Altered Studio یک پلتفرم قانونی است. این به شما امکان می دهد صداهای با کیفیت بالا و مناسب برای بازی های ویدیویی، پادکست، بازاریابی، تلویزیون و فیلم تولید کنید.

بهترین تغییر دهنده صدای هوش مصنوعی چیست؟

بهترین تغییر دهنده صدای هوش مصنوعی بر اساس خواسته ها و نیازهای شما متفاوت است. در اینجا بهترین تغییر دهنده های صوتی هوش مصنوعی که من توصیه می کنم وجود دارد:

  • هوش مصنوعی تغییر یافته : مدولاسیون صوتی پیشرفته، شبیه سازی صدا و ابزارهای قوی پس از تولید را برای پروژه های رسانه ای ارائه می دهد.
  • ElevenLabs : شبیه ترین صداهای هوش مصنوعی، قابلیت استفاده آسان از متن به گفتار و دوبله صوتی را ارائه می دهد.
  • Murf : صداگذاری با کیفیت بالا، ایجاد صدای سریع و ادغام با Canva و Google Slides را ارائه می دهد.
  • Lovo.ai : یک کتابخانه صوتی گسترده، گزینه های زبان و لهجه گسترده و یک رابط کاربر پسند ارائه می دهد.

واقعی ترین تولید کننده صدای هوش مصنوعی چیست؟

واقعی ترین تولید کننده صدای هوش مصنوعی که من امتحان کرده ام ElevenLabs است . با این حال، گزینه‌های جایگزین، مانند Altered AI ، Murf ، و Lovo.ai نیز دارای صدای واقعی هوش مصنوعی هستند! می‌توانید سبک‌ها و آهنگ‌های مختلفی را انتخاب کنید تا هنگام استفاده از پلتفرم‌ها، آن‌ها را به‌گونه‌ای تغییر دهید که واقعی‌تر به نظر برسند.

آیا Alter AI رایگان است؟

هوش مصنوعی تغییر یافته یک نسخه رایگان با ویژگی های محدود ارائه می دهد. در اینجا چیزی است که طرح رایگان ارائه می دهد:

  • استفاده بلادرنگ نامحدود برای یک صدا.
  • پنج دقیقه در ماه با پنج صدا.
  • سه دقیقه در ماه برای شکل‌گیری صدا.
  • ۱۰۰۰۰ توکن هوش مصنوعی
  • شبیه سازی صدای محلی

طرح های پولی قابلیت های گسترده تر و صداهای اضافی را ارائه می دهند.

بهترین شبیه سازی صدای هوش مصنوعی چیست؟

Altered AI یکی از بهترین شبیه سازهای صوتی هوش مصنوعی را ارائه می دهد. “کلونینگ سریع صدا” را ارائه می دهد، که در آن شما می توانید یک کلون صدای منحصر به فرد را تنها با آپلود پنج ثانیه از صدای خود ایجاد کنید! کلون صوتی هوش مصنوعی شما بلافاصله آماده خواهد شد.

آیا هوش مصنوعی وجود دارد که بتواند صدای من را تغییر دهد؟

نرم افزار هوش مصنوعی مانند Altered AI برای تغییر صداها در زمان واقعی عالی است. شش مدل برای انتخاب وجود دارد که هر کدام دارای چهار سبک صحبت هستند: بازی، زمزمه، فریاد و طبیعی.

چگونه صدای خود را به صدای حرفه ای تبدیل می کنید؟

برای تبدیل صدای خود به صدای حرفه ای، می توانید از نرم افزارهای تغییر صدای هوش مصنوعی مانند Altered AI استفاده کنید . این به شما امکان می دهد هویت صوتی خود را در زمان واقعی یا از طریق صدای از پیش ضبط شده تغییر دهید. همچنین به شما امکان می‌دهد ضبط‌های خود را تمیز کنید، نویز پس‌زمینه را حذف کنید و جلوه‌های صوتی مختلف را برای دستیابی به صدای حرفه‌ای متناسب با نیاز پروژه‌تان اعمال کنید.

آیا استفاده از صدای هوش مصنوعی غیرقانونی است؟

استفاده از صداهای هوش مصنوعی به طور کلی قانونی است، اما برخی ملاحظات اساسی وجود دارد. قانونی بودن به عواملی مانند کسب مجوزهای مناسب، رعایت حقوق کپی رایت و مالکیت معنوی و پرهیز از استفاده غیرمجاز از صداهای قابل تشخیص مانند صدای یک بازیگر مشهور یا شخصیت‌های عمومی بستگی دارد .

اینجا جدیدترین تکنیک های مربوط به آموزش chatgpt و LLM ها بهت یاد می دم https://aliayoubi.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید