ویرگول
ورودثبت نام
SAAT
SAAT
خواندن ۳ دقیقه·۵ سال پیش

نگاه من به آدم ها

این چند وقت انقدر حالم بد بود که تصمیم گرفتم برای درمان شروع کنم به نوشتن، اشتراک گذاشتن!

این چند وقت پول زیادی در آوردم، آدم‌های زیادی رو دیدم که ثروتمند شدن، فکر می کنم یکی از دلایل مریض شدنم همین باشه، پول. شاید مثل تمام اون احمق های پول دوستی که این چند وقت دیدم من هم برده پول باشم، بعید نیست.

شاید فکر کنید که شما مثل این آدم ها نیستید ولی مطمئنم که 99.99% کسایی که این فکرو می کنن دروغ میگن. اون چیزی که آدم ها در مورد خودشون فکر می کنن با عملشون تفاوت داره، اینجورجاها خیلی تفاوت داره. راستش اینجا باید اعتراف کنم که به همین دلیله که من تنفر شدیدی نسبت به آدم ها دارم، صبح تا شب دارن به خودشون و بقیه دروغ میگن، خودخواهن و بدتر از همه اینکه برای آدم هایی احترام قائلن که از خودشون هم پوچ ترن.

کافیه به این فکر کنید که بین یه کارگر که با کلی زحمت و بدبختی خانوادشو با کار روز مزد سیر می کنه و کارفرمای پولداری که سر همون حقوق روز مزد چونه میزنه برای کدوم بیشتر احترام قائلید؟ با کدومشون دوست دارید بیشتر معاشرت کنید؟ با کدومشون غذا بخورید؟

کاش آدم ها یکی رو انتخاب می کردن حتی شده دومی رو. متنفرم از اینکه می بینم آدم های زیادی هستن که سال ها زندگی کردن و حتی زحمت فکر کردن به این موضوع هارو به خودشون ندادن. متنفرم از اینکه می بینم آدم ها تصمیم های اصلیشون رو بدون فکر کردن بر اساس شکم و چند سانت پایینترش می گیرن.

از فیلم جوکر خوشم نیومد ولی هیچ فیلمی این تاثیرو روی من نذاشت، بعضی از آدم هارو که می بینم توی ذهنم مثل جوکر تو صورتشون قهقه میزنم; احمق های بی معنی صبح تا شب دنبال کارهای بی معنی تر از خودشونن که احترام و جایگاه اجتماعی بدست بیارن، خانودشون زندگی بهتری داشته باشه و گ.. پ.. بقیه.

اگه یه دیجیتال مارکتر بود از این زیر بهترین استفاده رو می برد.
اگه یه دیجیتال مارکتر بود از این زیر بهترین استفاده رو می برد.

از خودم می پرسم تهش که چی!!! اونجاست که جوکر قهقه میزنه! :)))))))) من می تونم از ایران برم جای دیگه درس بخونم، کار کنم و یه زندگی خیلی عالی داشته باشم، اما تهش که چی؟؟؟ تهش شکمم و اون اطراف یه مدتی خوشحالن، ایرانم برگردم بخاطر خودخواهی و عافیت طلبیم نه تنها چیز بدی بهم نمی گن که کلّی هم احترام بهم میذارن:))))))))). ولی خوب راستش من انتخاب کردم که بمونم و از خیر این احترام بگذرم، بجاش تحقیر شدن رو بدست میارم، تحقیر شدن بخاطر اینکه دستاوردی مثل درس خوندن در بهترین دانشگاه هارو نداشتم. اینجاست که جوکر از گریه قهقه میزنه! آدم هایی که این تصمیم های خیلی سخت رو میگیرن تحقیر میشن. آدم هایی که از خیر پول و احترام‌های پوچ شما میگذرن بازندن و باید بیشتر تلاششون رو بکنن. باید مثل احمق های دیگه صبح تا شب وقتشون به کارهای پوچ تر از خودشون بگذره!

همه ی این فکرها، حرف ها، اعتقادها و عمل کردن ها صبح تا شب منو شکنجه میده ولی از احمق بودن بهتره. معنی داشتن ارزش این شکنجه هارو داره، سرپا نگه ات میداره. اگه تو هم یه احمق هستی باید دعا کنی که به چیزی که میخوای نرسی، چون وقتی که رسیدی دیگه چیزی نیست که تورو سرپا نگهداره مگر اینکه شانس بیاری و طمعت نذاره مغزت یکم کار کنه.


پولمعنیطمعاحمقتگ آخر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید