ویرگول
ورودثبت نام
علی اسفندیاری
علی اسفندیاری
خواندن ۴ دقیقه·۳ سال پیش

عادلِ طالبی، دیجیتال مارکتینگ و فراتر از آن

چند وقتی بود که میشد گفت تقریبا بیکار شده بودم و این بیکاری من رو به فکر فرو برده بود. همون زمانها بود که توی اینستاگرام تبلیغ یک دوره دیجیتال مارکتینگ رو دیدم و دلم خواست که توی اون دوره شرکت کنم اما...

بعد از یه همکاری کوتاه مدت و به شدت خسته کننده با یکی از آشناها بالاخره تصمیم گرفتم برگردم به همون تصمیم اولیه و مستقل کار کردن. حالا من وسایل خودم رو جمع کردم و برگشتم به خونه و دفتری هم ندارم که بخوام کارهام رو توش انجام بدم. باید برنامه ریزی می‌‍کردم که ببینم قراره چیکار کنم. تو همین فکرا و این داستان ها بودم که پارسا کاکویی توی پیجش گفته بود که اگر سوالی دارید ازم بپرسید، من هم ازش خواستم یه دوره دیجیتال مارکتینگ معرفی کنه و اون هم دوره آقای طالبی رو معرفی کرد. از اونجایی که پارسا کاکویی رو قبول داشتم رفتم و یه سری به سایت دوره آقای طالبی زدم.

سایت دوره رو بازکردم و اول از همه سرفصل های آموزشی رو خوندم. بعد از اون به ذهنم رسید که بخش سوالات متداول رو هم نگاه کنم. جالب بود برام که یه قسمتایی از سوالات متداول رو آقای طالبی به صورت ویدیویی پاسخ داده بودند و این توی ذهن من به عنوان یک امتیاز مثبت بود. بعد از اینکه مطمئن شدم برای خرید دوره، رفتم وقیمت دوره رو چک کردم و دیدم که الان نمی‌تونم این دوره رو بخرم و باید برای خرید اون برنامه ریزی کنم. پیش خودم گفتم که این دوره میتونه خیلی به من کمک کنه و من باید اون رو بخرم. برنامه ریزی کردم تا سر فرصت این دوره رو تهیه کنم.


خرید دوره دیجیتال مارکتینگ

بعد از مدتی که همش توی فکر خرید دوره دیجیتال مارکتینگ آقای طالبی بودم، توی یک کسب و کار کوچک شریک شدم و دوباره شروع کردم به کار کردن. این دفعه با یکی از دوستان که در حوزه زبان انگلیسی فعالیت می‌کرد همراه شدم و با هم آکادمی یادگیری زبان انگلیسی کهکشان رو راه اندازی کردیم. بعد از این که آکادمی شروع به فعالیت کرد و اولین بسته خودش تحت عنوان نیتروتست رو تولید کرد، بیشتر از هر زمان دیگه‌ای احساس می‌کردم که نیاز دارم که دوره رو خریداری کنم، چرا که برای فروش یک بسته آموزشی اون هم به صورت ویدیویی بهترین راه بازاریابی دیجیتال هست. بالاخره پس از مدت ها برنامه ریزی و تفکر موفق شدم که دوره بازاریابی دیجیتال آقای طالبی رو بخرم.

اولین نظر بعد از خرید دوره

بعد از اینکه دوره رو خریداری کردم شروع کردم به گشت و گذار توی محیط سایت و با امکانات فوق العاده ای که برام فراهم شده بود سرو کله می‌زدم. یکی از چیزهای جالبی که نظرم رو جلب کرد این بود که من می‌تونستم به عنوان یک دانشجوی شرکت کننده در این دوره اطلاعات خودم رو در اختیار دیگران بزارم و بگم که چه کارهایی انجام می‌دم و حتی کجا مشغول به کار هستم و از طرف دیگه اطلاعات افراد دیگه رو هم بخونم. این ویژگی میتونه خیلی به شبکه سازی و دسترسی به افراد متخصص کمک کنه و به نظرم خیلی جالب بود. همینجور که داشتم اطلاعاتم رو وارد پروفایل خودم می‌کردم گوشیم زنگ خورد. از پشتیبانی سایت بود و زنگ زده بودن پیگیری کنن ببینن مشکلی برای استفاده از سایت ندارم و در نهایت هم برای من توی مسیر یادگیری بازاریابی دیجیتال آرزوی موفقیت کرد که حس جالب و جدیدی رو منتقل می‌کرد.

شروع به یادگیری و دیدن فیلم های آموزشی

بعد از اتفاقات جذاب و جالبی که توی مرحله ثبت نام افتاد، شروع کردم به دیدن فیلم های آموزشی و بهترین اتفاق اینجا برام رقم خورد. تمام نگرانی که من داشتم این بود که نکنه نتونم خوب با آموزش ها و لحن آموزش جناب طالبی ارتباط برقرار کنم اما چیزی که اتفاق افتاد این بود که من با یکی از بهترین معلم های طول زندگیم آشنا شدم. لحن تدریس، نوع ارتباط برقرار کردن، شوخی ها و تمام اتفاقاتی که در طول فیلم ها می ‌افتاد دقیقا همون چیزی بود که من دوست داشتم.

دلایل شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ آقای طالبی

از این مطالب که بگذریم، می‌خوام چندتا از دلایلی که باعث شد من در دوره دیجیتال مارکتینگ آقای طالبی شرکت کنم رو براتون بگم:

  • معرفی از طرف افرادی که علم و سوادشون برام ثابت شده بود مثل: پارسا کاکویی
  • نظرات افرادی که افراد موفقی توی این اکو سیستم بودن درباره آقای طالبی
  • نوع ارائه محتوا در سایت
  • صداقت و درستی که از بین کلماتی که در معرفی دوره بود به راحتی می‌شد حس کرد
  • زیبایی قابل قبول سایت دوره
  • سرفصل های کامل و خوب
  • و اینکه در آخر باهاش حال کردم و احساساتم منو قانع کردند که توی این دوره شرکت کنم

جمع بندی

به نظرم هر اون چیزی که شما برای دیجیتال مارکتر شدن نیاز دارید توی این دوره فراهم هست و اگر شما هم مواردی که توی دوره گفته میشه رو رعایت کنی قطعا می‌تونی توی این مسیر موفق باشی. اگر واقعا دوست داری توی یک دوره با کیفیت شرکت کنی و در کنار افراد با تجربه این اکوسیستم کسب دانش کنی به نظرم گزینه بهتری نسبت به دوره آقای طالبی نداری. من بسیار خوشحالم که توی این دوره شرکت کردم و به نظرم این دوره قطعا ارزش پرداخت هزینه هاش رو داشت.

بازاریابی دیجیتالدوره آنلاین بازاریابی دیجیتالعادل طالبیدیجیتال مارکتینگ
فعال در حوزه کسب و کار های دیجیتال، مدیر تولید محتوای آکادمی یادگیری کهکشان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید