ویرگول
ورودثبت نام
علی فرامرزی
علی فرامرزی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

گیمیفیکیشن

گیمیفیکیشن به معنای پیاده سازی عناصر بازی در زمینه های جدی است. به زبان ساده تر گیمیفیکیشن از خصوصیات جذاب بازی ها استفاده می کند تا اعمال روزانه ما را درگیر کننده تر کند.

منابع مختلفی برای آموزش این موضوع جذاب وجود دارن. از جمله کتاب ها و وبلاگ ها و وبینار ها.

من یک بازه ی 1 ماهه ای روی این موضوع، تمرکز داشتم و سعی کردم با این کانسپت، تا حد خوبی آشنا بشم و در آخر هم سعی کردم یک خلاصه ای از منابع مختلف رو جمعاوری کنم و خروجیش شد فایل کلیاتی در مورد گیمیفیکیشن.

پی دی اف کلیاتی در مورد گیمیفیکیشن

https://mega.nz/file/RZwWDKjS#BvhSyckgUPtViGdtliur9VhzlZVtg8zshlf_JxzzAkU

یه چیزی که تو گیمیفیکیشن برام خیلی مهم بود، دیدن مثال ها و نمونه های مختلف بود. بخاطر همین، هر ویدئوئی که تو یوتیوب و آپارات و بقیه ی سایت ها وجود داشت که توش یک نمونه از گیمیفیکیشن رو معرفی کرده بود، دانلود کردم. 50 تا ویدئو شد.

همشون رو زیپ کردم و شد یک فایل500 مگی. واقعا قابل استفاده و الهام گرفتنه. این هم از لینک دانلودش:

https://mega.nz/file/QBZR1a5Z#o43PDfeFG3BQgwqvp-GLQ56OSnRsdnPqxQ8m5ctJqh0

امیدوارم براتون مفید باشه.

گیمیفیکیشنبازیوار سازیگیمیفایکاربرد های گیمیفیکیشنتکنیک های گیمیفیکیشن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید