ویرگول
ورودثبت نام
علی ایران منش
علی ایران منش
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

خدمت؟ ممنون صرف شده! 0.0


سلام امیدوارم حالتون خوب باشه بعد از یک غیبت 4 ساله تصمیم گرفتم توی ویرگول فعالیت کنم چون که اخرین رویداد مهم زندگیم خدمت سربازی بوده تصمیم گرفتم در موردش اینجا بنویسم.

به نظرتون خدمت خوبه یا بد؟ تجربه مو میگم اینجا و قضاوت باشما:)

فروردین 1401 بود که از دانشگاه فارغ التحصیل شدم با مدرک کارشناسی بعد از اون رفتم دنبال انجام کارهای اعزام به خدمت و بالاخره 1/4/1401 به خدمت اعزام شدم.

قبل از آموزشی

تا یک هفته قبل از اموزش همه چیز عادی بود تا اینکه شمارش معکوس شروع شد و کم کم استرس شروع شد، استرس هایی مثل دوری از خانواده و دوستام مبهم بودن اینده فکر اینکه قراره کجا برای خدمت اعزام بشم و... فکر هر روز من بود.

بالاخره 2 روزه مونده بود به تاریخ اعزام رفتم دفتر پلیس+10 و برگه اعزام به خدمت را گرفتم و دیدم که سازمان ارتش(نیروزمینی) منتظرمه:)

دیگه بعد از این سردرگمی نداشتم و فقط استرس خالص، و بالاخره اون روز رسید و من رفتم برای معرفی خودم به پادگان.

ادامه پست بعد...

خدمت سربازیفارغ التحصیلارتشسربازمدرک کارشناسی
متخصص نرم افزار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید